Menu

Машини-монстри: Двометрова фотокамера в стилі ретро, яка знімає величезні фотознімки.

Машины-монстры: Двухметровая фотокамера в стиле ретро, которая снимает огромные фотоснимки.


Коли Даррен Сэмуелсон (Darren Samuelson) робив один із своїх останніх знімків Манхеттена, то на місце зйомки несподівано нагрянула поліція. Природно, влада хотіла знати, що за чудовисько, довжиною 2 метри, висотою 1.5 метра і вагою в 30 кілограмів було наведено на міські квартали. Батькові Сэмуелсона, колишньому поліцейському, вдалося перекричати поліцейських і переконати їх у тому, що це просто незвичайна фотокамера. В результаті Даррен Сэмуелсон зробив знімок, настільки деталізований, що якщо надрукувати його на фотопапері, розміром з половину волейбольної площадки, зображення все ще залишиться різким і чітким.

Сэмуелсон, фотограф-любитель з Сан-Франциско працював з широкоформатними камерами протягом багатьох років. Але поступове подорожчання плівки змусив його звернути свою увагу на більш дешевий матеріал - на плівку для рентгенівських знімків. Один з його друзів, який працював в рентген-кабінеті, підтвердив, що ідея може спрацювати і Сэмуелсон взявся за справу. В якості плівки він вирішив використовувати фотопластини, розміром 36 на 91 сантиметр, тому, спершу Сэмуелсону потрібно створити своїми руками камеру, яка могла б знімати на такі пластини.

Використовуючи програму автоматизованого проектування, Сэмуелсон розрахував конструкцію камери з усіма необхідними пропорціями і приступив до реалізації своєї ідеї. Два рази він невдало намагався склеювати міхи камери і вставляти в них ребра жорсткості, що надають їм форму. На третій раз йому вдалося зробити успішно і міхи камери благополучно полетіли по рейковим, змінюючи відстань від об'єктива до фотопластини.

Машины-монстры: Двухметровая фотокамера в стиле ретро, которая снимает огромные фотоснимки.


Перш ніж вставити в камеру фотопластину і зробити знімок, Сэмуелсону потрібно провести безліч операцій, напевно добре відомим фотографам кінця 18 і початку 19 століття. Спочатку йому потрібно виставити камеру в належне положення таким чином, що б світло, що падає з об'єктива на фотопластину, не піддавався спотворень. Для цього Сэмуелсон вставляє замість фотопластини шматок матового скла, який він виготовив власноруч, обробивши корундовим порошком шматок звичайного прозорого скла. Після виставлення камери в необхідне положення, Сэмуелсон точно фокусує зображення і вимірює рівень освітленості, на цей раз вже з допомогою сучасного приладу.

Для зберігання, транспортування чистих і знятих фотопластин Сэмуелсон виготовив три світлонепроникних контейнера, які вставляються в його камеру. Коли його камера готова до зйомки належним чином, Сэмуелсон вставляє в неї один з контейнерів. Кожен контейнер містить по дві фотопластини, так що в розпорядженні Сэмуелсона є можливість зробити шість знімків за один раз. Його камера допускає використання двох різних об'єктивів, кожен з яких потребує свого методу зйомки.

Перший метод знову ж добре знайомий першим фотографам. Сэмуелсон знімає з об'єктива кришку і світло падає на фотопластину. Після того, як секундомір відрахує час, необхідний Сэмуелсон повертає кришку на місце, перериваючи потік світла. Другий об'єктив дозволяє вести зйомку більш сучасним способом. Його механізм має діафрагму, час відкриття якої можна регулювати. Натискання на кнопку, встановлену на кінці гнучкого кабелю, клац! І знімок готовий. Зовсім як у фотоательє.

Машины-монстры: Двухметровая фотокамера в стиле ретро, которая снимает огромные фотоснимки.


Проявляються чорно-білі фотопластини в спеціальних ємностях, виготовлених на замовлення. Для подачі, перемішування і заміни реактивів використовуються спеціальні електричні насоси.

В даний час Даррен Сэмуелсон веде підготовку до своєї першої сольної виставці. Залишається тільки побажати йому удачі.

Машини-монстри - все про виняткових машинах, механізмах і пристроях в світі, від величезних засобів знищення собі подібних до крихітних точних пристроїв, механізмів і всього того, що знаходиться в проміжку між ними.






|