Menu

Компанія Bell представляє проект літального апарату V-280 Valor, який може стати заміною V-22 Osprey

Компания Bell представляет проект летательного аппарата V-280 Valor, который может стать заменой V-22 Osprey


Компанія Bell Helicopter на який проходив нещодавно в Форт-Уэрте, Техас, щорічному форумі-виставці 2013 Army Aviation Association of america's (AAAA) Annual Professional Forum and Exposition, представила проект свого нового літального апарату V-280 Valor з похилими роторами. Проект V-280 Valor, спільно з проектом X2 від компаній Boeing і Sikorsky, проектом компанії AVX Aircraft і проектом компанія EADS бере участь у конкурсі на участь у програмі Joint Multi Role (JMR)/Future Vertical Lift (FVL), в рамках якої будуть проводитися роботи зі створення нового багатоцільового літального апарату з вертикальним злетом і посадкою.

Проект літального апарату третього покоління V-280 був створений фахівцями компанії Bell Helicopter на основі досвіду, отриманого в ході реалізації проектів літальних апаратів першого покоління XV-3 і XV-15, цивільного апарату другого покоління BA-609 і, природно, V-22 Osprey. Конструкція нового літального апарату в чому схожа на конструкцію V-22, але є і кілька кардинальних відмінностей. Якщо у V-22 ротори нахилялися разом з двигуном, то у V-280 двигуни залишаються нерухомими в горизонтальному положенні, а нахил роторів здійснюється за рахунок системи рухомих приводів.

Компания Bell представляет проект летательного аппарата V-280 Valor, который может стать заменой V-22 Osprey


Крила V-280, на відміну від крил V-22, є прямими. Ці крила є цілісними і виготовлені з використанням технології Large Cell Carbon Core, що дозволило знизити їх вагу, підвищити їх міцність і надійність. У апарату V-280 є велика V-образне хвостове оперення, фюзеляж складної форми та система управління з потрійним надмірною дублюванням.

Символ "V" у назві V-280 означає можливість вертикального зльоту і посадки, а 280 - це крейсерська швидкість у вузлах (518 км/год). Усередині фюзеляжу V-280 є місця для чотирьох членів екіпажу і 11 осіб транспортується бойового підрозділу, які можуть швидко покинути літальний апарат через дві двері, шириною 1.8 метра. При відкритих дверях солдати можуть вести вогонь прямо з повітря. Дальність дії V-280 становить 926 кілометрів.

Слід зауважити, що в рамках проекту JMR Technology Demonstrator ведеться розробка універсального багатоцільового літального апарату, який стане заміною не тільки для V-22 Osprey. Він також зможе замінити вертольоти Sikorsky UH-60 Blackhawk і Boeing AH-64 Apache, які використовуються зараз арміями і флотами багатьох країн. По завершенню конкурсу для реалізації буде відібраний один або два представлених проекту. А перші дослідні зразки нових літальних апаратів повинні піднятися в повітря в 2017 році.



|