Заключний політ Sikorsky X2 відкрив шлях нового вертольота S-97 Raider.
Експериментальний вертоліт Sikorsky X2 Technology Demonstrator, здійснив перший політ 27 серпня 2008 року, злетів в останній, 23-й за рахунком, саме 14 липня 2011 року. Як і більшість попередніх польотів, останній політ відбувся у випробувальному центрі Sikorsky's new Innovations Center в Уест-Палм-Біч, Флорида. За час всіх льотних випробувань X2 провів у повітрі в загальній складності близько 22 годин, а 15 вересня 2010 року розвинув максимальну круїзну швидкість 253 вузла, що стало неофіційним світовим рекордом. Після останнього польоту X2 офіційно відправлений у відставку", а розроблені технології і набутий досвід будуть використані при створенні нового вертольоти Sikorsky S-97 Raider.
Вперше світова громадськість почула про вертоліт Sikorsky X2 Technology Demonstrator ще в 2005 році, коли представники компанії оголосили про наміри створити вертоліт, який зможе розвивати швидкість 250 вузлів, залишаючись маневреним на більш низькій швидкості подібно до звичайного вертольота і має здатність швидко переходити від низькошвидкісного режиму високошвидкісної і назад. Представники Sikorsky оголосили, що всі технологічні і конструкторські рішення, що пройшли неодноразову модернізацію, будуть використовуватися інженерами компанії, які працюють зараз над новим S-97 Raider і будуть працювати над проектом повністю електричного вертольота Firefly.
Новий вертоліт S-97 Raider буде спроектований і виготовлений, що б стати швидкісних і маневрених тактичним вертольотом, який можна буде використовувати практично в будь-яких бойових місіях. Як і у вертольота X2, S-97 Raider будуть два коаксіальних ротора, які обертаються в протилежних напрямках, і штовхаючий гвинт, за допомогою якого новий вертоліт зможе розганятися до швидкості в 220 вузлів. Так само у новому вертольоті будуть використані система дистанційного управління, система зміщення центру ваги, система активного придушення вібрації і допоміжна рухова установка.