Водневий безпілотник Boeing Phantom Eye готується до другого випробувального польоту
Після першого, не дуже вдалого випробувального польоту безпілотного літального апарату Phantom Eye, який відбувся в червні місяці минулого року, фахівці компанії Boeing виробили ряд модернізацій деяких вузлів безпілотника і програмного забезпечення системи управління. А в даний час БЛА Phantom Eye, що використовують в якості палива водень, готується до проведення другого випробувального польоту, в ході якого він підніметься на максимально можливу висоту. В рамках цієї підготовки на авіаційній базі ВПС США імені Едвардса в Каліфорнії проведено та завершено випробування спеціальної системи запуску Phantom Eye, з допомогою якої безпілотник буде злітати з злітно-посадкової смуги.
Під час першого випробувального польоту безпілотник Phantom Eye піднявся на висоту 1244 метра, розвинувши при цьому швидкість 62 вузла (115 кілометрів на годину). Однак, під час приземлення посадочне пристрій Phantom Eye не спрацював належним чином, що призвело до нефатальной катастрофи і поломки деяких елементів конструкції апарату. Фахівці компанії Boeing провели відновлення конструкції літального апарату і виробили ряд модифікацій, які поліпшили надійність посадкової системи, а крім цього, були поліпшені системи автономного польоту і системи змащення двигунів безпілотника, що збільшило ефективність використання водневого палива.
Випробування системи запуску, яка являє собою рухливу шасі на колесах, відбулися 6 лютого цього року. Під час цих випробувань платформа з встановленим на ній повногабаритних макетом БЛА Phantom Eye була розігнана до швидкості 40 вузлів (74 кілометри на годину), чого цілком достатньо для безпечного запуску безпілотника в самостійний політ. Нагадаємо, що розмах крил безпілотника Phantom Eye становить 46 метрів, його конструкція розрахована на те, що апарат зможе підніматися на висоту 20 кілометрів, несучи в своєму вантажному відсіку трохи більше 200 кілограмів корисного вантажу. Запасу водневого палива в баках Phantom Eye повинно вистачати на четверо діб постійного знаходження в повітрі.