Menu

Новий військовий дирижабль, розміром з футбольне поле, здійснює перший випробувальний політ.

Новый военный дирижабль, размером с футбольное поле, совершает первый испытательный полет.


У вівторок, десь на просторах штату Нью-Джерсі, проходило шоу, на організацію якого були витрачені сотні мільйонів доларів і роки розробки. Цим шоу став перший випробувальний політ величезного військового дирижабля-шпигуна, розмірами, порівнянними з розміром футбольного поля. Цей перший 90-хвилинний політ проводився в околицях військової бази Лэйкхорст є початком багатомісячної програми випробувань, яку буде проводити компанія Northrop Grumman в рамках програми Long-Endurance Multi-Intelligence Vehicle (LEMV).

"Основною метою першого польоту було проведення безаварійного польоту як такого, так само під час польоту були піддані всебічній перевірці всі системи управління" - розповідає Джон Каммінс (John Cummings) представник американських військових. - "В додаток до цього перевірялася стабільність перевірок і підтверджувалися заявлені технічні характеристики літального апарату. Зараз з упевненістю можна сказати, що дирижабль з успіхом пройшов всі випробування".

Новый военный дирижабль, размером с футбольное поле, совершает первый испытательный полет.


Якщо всі подальші випробування пройдуть без значних проблем, дирижабль LEMV буде відправлений на початку 2013 року в Афганістан, де він пройде бойові випробування. Природно, що основним завданням дирижабля-шпигуна LEMV буде проведення операцій з розвідки, спостереження і забезпечення комунікацій між військовими підрозділами, що діють на полі бою. Але, володіючи величезним обсягом і значною підйомною силою, дирижабль зможе використовуватися і в якості транспортного засобу, перевозячи сім тонн корисного вантажу на відстань до 3600 кілометрів із середньою швидкістю близько 50 км/год.

Слід зазначити, що в програмі LEMV, крім компанії Northrop Grumman, беруть участь компанія Lockheed Martin і компанія Mav6. Але, незважаючи на фінансування, проекти цих компаній, Long Endurance Multi-Intelligence Vehicle P-791 та Blue Devil 2, переслідують суцільні невдачі, в результаті чого польотні випробування дирижаблів неодноразово відкладалися і відкладені на майбутнє в даний момент часу. Можна сказати, справедливості заради, що і у компанії Northrop Grumman справи йшли теж не самим блискучим чином, перший політ так само відкладався кілька разів, притому, без пояснення будь-яких причин.

Під час першого польоту дирижаблем компанії Northrop Grumman керував екіпаж. Але, на борту апарата є все необхідне обладнання для того, що б управляти польотом дистанційно через супутниковий зв'язок. За інформацією компанії Northrop Grumman в бойових умовах армадою з 18 дирижаблів LEMV може успішно керувати група з десятка підготовлених операторів.



|