«КиноПоиск» продався «Яндексу»
Компанія «Яндекс» повідомила про те, що придбала «КиноПоиск» - найбільший російськомовний сервіс про кіно, де користувачі знайомляться з фільмами і серіалами і обмінюються думками. За даними comScore Media Metrix, щомісяця сервісом користуються 18,6 млн чоловік зі всього світу.
На момент покупки «КиноПоиск» встиг зібрати величезну базу даних про фільми, акторів і режисерів. Чималу частину контенту створюють самі користувачі, залишаючи коментарі, рецензії і виставляючи оцінки фільмів. Тепер на сервісі є більше 100 млн оцінок, і кожен місяць з'являється близько трьох мільйонів нових. Спираючись на ці дані і свої пошукові технології, «Яндекс» планує розвивати рекомендаційні сервіси, що враховують особисті інтереси користувачів. Крім того, новий контент буде застосовуватися в пошуку «Яндекса» для відповідей на запитання про кіно.
«Зараз багато хто вибирає фільми в інтернеті. Щоб допомогти людям вирішити цю задачу, потрібні не тільки технології, але і знання предмета, - повідомив Дмитро Степанов, керівник напрямку медиасервисов «Яндекса». - «КиноПоиск» - це лідируючий сервіс про кіно, у якого є величезний запас російськомовної інформації про фільми, акторів і режисерів, а в команду сервісу входять кращі експерти в області».
«Люди хочуть отримувати інформацію про фільми швидко, в зручному вигляді і на будь-якому пристрої, - доповнив Віталій Тацій, співзасновник і генеральний директор «Кинопоиск». - Технології та ресурси «Яндекса» дозволять швидше розвивати «КиноПоиск» на різних платформах і розширити його можливості, у тому числі як рекомендаційного сервісу та рекламної площадки».
Незважаючи на купівлю, «КиноПоиск» продовжить працювати за своїм звичайним адресою - kinopoisk.ru. «Яндекс» також обіцяє підтримувати і розвивати відносини з учасниками кіноіндустрії, з якими успішно працювала команда «Кинопоиск». Досвід створення сервісу у співпраці з правовласниками у «Яндекса» вже є. У 2010 році компанія відкрила сервіс легальної музики, контент для якого надають провідні російські і зарубіжні лейбли.