Menu

«Яндекс» створив нову пошукову платформу «Атом»

«Яндекс» создал новую поисковую платформу «Атом»

Російський пошуковий гігант «Яндекс» продовжує радувати своїх користувачів новими продуктами. В цю середу на конференції «Yet Another Conference» в Москві корпорація представила платформу «Атом» для адаптації сайтів під клієнтів з різними інтересами.

«Яндекс» поставив перед собою завдання аналізувати поведінку своїх користувачів, щоб надалі видавати їм найбільш релевантний контент на тому чи іншому сайті. Простіше кажучи, розробники компанії хочуть персоналізувати Інтернет для кожного з нас, відсікаючи при цьому все зайве.

«Атом» - це комплексний інструмент для вебмайстрів, що дозволяє створювати сервіси, адаптовані під інтереси користувача. Візьмемо, наприклад, інтернет-магазин товарів для тварин. Зазвичай користувача цікавить конкретний розділ магазину: собаківникам потрібні кісточки і повідки, власникам птахів - клітини і корм для них, а любителям рибок, наприклад, акваріумні фільтри. Не знаючи нічого про відвідувача, магазин може запропонувати йому або всі товари відразу, або ті, які він хоче продати. А з допомогою «Атома» власник сайту зможе відразу направити користувача в розділ з потрібними товарами, так як «Яндекс» зрозумів його інтереси і поділився цією інформацією з вебмайстром».

Для аналізу користувацьких переваг «Яндекс» використовує історію пошукових запитів, а також технології «Матрікснет» і «Крипта». Остання в рази підвищує ефективність контекстної реклами за рахунок відстеження поведінки клієнта в сервісах пошуковика.

Крім цього, «Атом» також можна буде використовувати для новинних порталів з різним контентом. У цьому випадку можна діяти необдумано: вибравши лише одну категорію для конкретного користувача, сайт ризикує втратити бажані перегляди, адже читачеві можуть бути цікаві всі рубрики. Нова платформа допоможе вирішити цю проблему - наприклад, завзяті меломани побачать на порталі більше музичних статей, а любителі поїсти - відгуки про ресторани і кафе.

У травні цього року компанія анонсувала платформу «Острова» - спеціальний інтерфейс результатів пошуку, в якому відповіді стали інтерактивними блогами. «Атом» можна вважати своєрідним продовженням курсу «Яндекса», спрямованого на персоналізацію сайтів і власних сервісів. Ось ідеальний приклад взаємодії двох молодих платформ.

«Атом» поки доступний тільки для закритого бета-тестування - для цього необхідно підключити до системи сайт з встановленою «Яндекс.Метрикой». Більш докладно ознайомитися з платформою ви можете на офіційному сайті.

|