Menu

Нова версія Android отримає ім'я KitKat

Новая версия Android получит имя KitKat

Компанія Google повідомила, що наступна версія популярної операційної системи Android 4.4 буде називатися «KitKat». Однойменну назву має шоколадний батончик, виготовлений Nestlé.

Вперше мобільна платформа отримує чужу назву. Обговорення угоди між технологічним гігантом і найбільшим виробником продуктів харчування зайняло час. Як повідомляє інформаційне агентство BBC, директор Android з міжнародного співробітництва Джон Лагерлинг звернувся в Nestlé з цього питання в листопаді 2012 року. А вже в лютому поточного року в рамках виставки Mobile World Congress в Барселоні компанії домовилися про спільне використання брендів. За словами виконавчого віце-президента Nestlé, остаточне рішення було прийнято протягом години.

Google запевняє, що ні одна із сторін не проводила жодних взаєморозрахунків. Операцію слід розглядати як рекламну кампанію - 50 мільйонів шоколадних батончиків KitKat в 19 країнах світу будуть мати маркування Android і запропонують покупцям шанс виграти планшет Nexus 7 і подарункові карти Google Play. Виробництво нових обгорток почався два місяці тому. Але про це і нову назву операційної системи не знали навіть співробітники Google. Усередині компанії версію Android 4.4 досі всі називали Key Lime Pie.

Новая версия Android получит имя KitKat

 

Щоб відзначити партнерство, Nestlé випустила 500 шоколадних батончиків KitKat, виконаних у формі логотипу Android. Виробництво солодощів велося в засекреченому місці в Європі.

Варто зазначити, що на території США - ключовий ринок для Android - бренд KitKat закріплений за компанією Hershey. За словами джерела, Google врегулювала і цей момент. Американські KitKat також буде загорнуто в обгортку з логотипом Android.

Чому KitKat? Як повідомив ресурсу The Verge представник компанії Google, батончики KitKat є улюбленою солодкістю Хіроші Локхеймера, головного інженера Android. Довгий час керівник використовував іконку KitKat як «аватара» для свого аккаунта Gmail. У 2010 році колеги Локхеймера декорували обгортками KitKat двері в кабінет начальника.

Однак деякі критики вказують на підводні камені такої угоди.

Якщо ви пов'язуєте свій бренд з іншим, вас неминуче починають асоціювати з іншим брендом. Наївно думати, що репутація одного бренду не позначиться на репутації іншого, - попереджає фахівець з брендінгу Саймон Майерс з консалтингової компанії Prophet.

|