Menu

Oculus Rift: Повне HD-занурення

Oculus Rift: Полное HD-погружение

На виставці E3 самі знедолені шанувальники віртуальної реальності вже могли пограти з прототипом Oculus Rift, представлених на CES в цьому році, проте до сьогоднішнього дня версія ігрового шолома була з роздільною здатністю 720p, і оскільки Oculus Rift розділила один екран на два (для кожного ока), дозвіл відповідно впало. І це помітно: можна побачити пікселі і відкинути віртуальної реальності. Тим не менш днями показали новий покращений прототип Oculus Rift.

Нова версія оснащена екраном HD з повною роздільною здатністю 1080p. Різниця колосальна: технічно окуляри стали на 500 % краще, й особливо важливо те, що пікселів не видно відразу, а отже, поринути у віртуальну реальність стало простіше. Це чудово.

Хлопці з DVICE провели багато часу з Rift на E3: пограли в приголомшливу демо-гру від першої особи, знищуючи космічні винищувачі у всесвіті EVE. З кабіни вашого віртуального корабля можна дивитися вниз і бачити віртуальне тіло, дивитися вперед на контрольну панель, заглянути сидіння за підголівник.

У певному сенсі, демо, де можливо накренять, крутити і запускати в штопор віртуальний корабель в тривимірному просторі, виглядає трохи запаморочливо в кращому випадку, а в гіршому викликає блювотний позив. Як зізнається льотчик-випробувач, він очікував таких проблем, але їх не було - і це було приємною несподіванкою.

Розумне різноманітність демо-ігор Oculus Rift дозволило гравцям трохи насолодитися і захистом цитаделі, і покерувати вертольотом, і покататися на роликах. Останні дві гри викликали запаморочення, гравця прошибив холодний піт, і йому довелося зняти окуляри і віддихатися. Пов'язано це з схильністю до морської хвороби, але ні в якому разі не є незвичайною реакцією для гравців. Кажуть, морська хвороба цілком природна реакція на таку гарнітуру, навіть типова. Можливо, це серйозна проблема, оскільки зводить до мінімуму можливість користування Oculus Rift для багатьох гравців. Деякі люди звикають відразу, деякі протягом декількох хвилин, деякі не можуть звикнути ще довго.

Найдивніше, що деякі демо, схоже, викликали негайну нудоту, у той час як інші були цілком нормальними, навіть якщо «повинні». Як зазначили розробники, «віртуальна реальність - це важко». Весь сенс віртуальної реальності в тому, щоб обдурити наш мозок, але іноді він виявляється настільки розумний, що з працею піддається на провокації. Особливо коли справа доходить до основних функцій: зору й руху. Розробникам складно: їм потрібно написати таке програмне забезпечення, щоб мозок, отримуючи задану картинку не обурювався «це, блін, що взагалі таке?!». Незалежним розробникам знадобиться маса часу і вправності, щоб навчитися робити ігри для віртуальної реальності вищої проби. Крім того, Oculus Rift існує не так довго, щоб робити однозначні висновки.

|