LinkedIn виклала $90 млн за популярний RSS-агрегатор Pulse
В той час як Google просто позбувається від свого Google Reader на догоду соціальної мережі Google+, американська корпорація LinkedIn, відома по однойменній соціальної мережі для встановлення ділових контактів, набуває інший популярний RSS-агрегатор Pulse за чималі $90 млн.
Природно, виникає питання, а що ж буде з додатками Pulse для мобільних платформ і з веб-сервісом? На це питання відповіли самі творці проекту на офіційному сайті.
Зокрема, поки ніяких негативних змін не відбудеться. Справа в тому, що LinkedIn буде виступати свого роду інвестором, які вкладають гроші, але не вмешивающимся в роботу. На поточний момент у Pulse зареєстровано близько 30 млн користувачів, 40% яких живуть за межами США. У свою чергу, соціальна мережа LinkedIn залучила 200 млн чоловік.