«СУП Медіа» і «Рамблер-Афіша» стали одним цілим
Компанія «Рамблер-Афіша», що входить до складу холдингу «Інтеррос» Володимира Потаніна, об'єднується з компанією «СУП Медіа», що належить Олександру Мамуту. Останній стане керуючим акціонером і головою Ради директорів об ’ єднаної компанії. Фінансові деталі угоди не розкриваються.
За оцінками керівництва, аудиторія нової компанії складе більше 35 мільйонів унікальних користувачів. За цим показником вона стане третьою в російськомовному сегменті інтернету.
«Об'єднання призведе до створення нової компанії - третьої за розміром аудиторії в російськомовному сегменті інтернету. Компанія стане одним з провідних провайдерів онлайн сервісів і головним джерелом інформації про суспільно-політичних, ділових і культурних і спортивних подіях в Рунеті - як на екранах комп'ютерів, так і на смартфонах, як у текстовому, так і відео у форматі», - заявив Олександр Мамут.
Володимир Потанін, у свою чергу, зазначив:
«Це унікальна комбінація провідних російських онлайн-брендів на стрімко зростаючому інтернет-ринку. Від об'єднання виграють усі: акціонери, клієнти, партнери і в цілому високотехнологічний бізнес в Росії».
Компанія «Рамблер» була заснована в 1996 році. У 2010 році об'єдналася з компанією «Афіша». У числі проектів компанії - журнал «Афиша», сайти Afisha.ru, Lenta.ru, Motor.ru, сервіс контекстної реклами «Бігун».
Міжнародна інтернет-компанія «СУП Медіа» була заснована в 2006 році. У неї входять, зокрема, інтернет-видання «Газета.ру» і блогохостинг LiveJournal.