Вторгнення в реальність
Нова методика реалізації «доповненої реальності» дозволяє створювати об'ємні віртуальні об'єкти (відео), які ведуть себе як невід'ємна частина реального простору.
Система, розробку якої веде група дослідників з Техаського університету в Остіні під керівництвом Тодда Хамфріса (Todd Humphreys), обробляє дані високочутливої системи позиціонування - диференціальної GPS (CDGPS) - і вбудованих датчиків: акселерометр, гіроскопа та магнітометра.
Система визначає власне становище і орієнтацію в просторі і накладає на зображення навколишнього світу, отримане з веб камери, розраховану за допомогою MATHLAB 3D проекцію віртуальних фігур. Щоб об'ємний віртуальний об'єкт природно вписувався в реальний простір при переміщенні користувача, дослідники поставили перед собою мету: домогтися позиціонування кутовий з точністю до градуси і лінійної - менше сантиметра. Сучасні CDGPS-приймачі можуть знизити помилку при визначенні координат до кількох сантиметрів, а спільна обробка даних CDGPS і вбудованих приладів з використанням розширеного фільтра Калмана дозволило досягти бажаної точності.
Автори визнають, що поточний рівень розвитку технологій не дозволить завтра ж побачити настільки добре відпрацьовану доповнену реальність на екранах смартфонів або в інших компактних пристроях (на кшталт Google Glass). Якщо, приміром, інерціальні датчики, що використовуються в сучасних смартфонах, ще досить точні для такої системи, то існуючі компактні приймачі GPS для неї не підійдуть. CDGPS-пристрої, що забезпечують допустиму похибку, досить громіздкі.