На підході бездротові поїзда
OLEV (Online Electric Vehicle) - розробка Корейської провідного науково-технічного інституту (KAIST) в області бездротової передачі енергії, розрахована на техніку високої потужності (поїзда, автобуси, навантажувачі морських і повітряних портів) - успішно пройшла випробування і буде впроваджена на залізниці вже в поточному році.
Система, яка спочатку розроблялася як частина програми впровадження електромобілів і электроавтобусов, була випробувана на ділянці дороги в районі станції Осонг, Південна Корея.
У першому варіанті безконтактна магнітна система OLEV дозволяла передавати енергію через 20-сантиметровий зазор між днищем транспортного засобу і дорогою з 85% ефективністю, забезпечуючи робочу потужність 100 кВт. Зараз розробники значно удосконалено устаткування, збільшивши щільність потоку енергії більше, ніж в три рази. При цьому вага і собівартість системи вдалося скоротити.
У лютому починається установка необхідного обладнання на ділянці пасажирської залізниці довжиною 24 км в передмісті Кумі. Експлуатація досвідченого ділянки почнеться в червні 2013 року. У травні планується запровадити систему на трамвайних ліній, а у вересні - на високошвидкісних гілках.