Топ 10 головних споживчих трендів 2013 року
Аналітичний підрозділ Ericsson ConsumerLab шведської компанії Ericsson
Більше 50% власників планшетів і трохи більше 40% користувачів смартфонів у США, Японії, Австралії і Швеції стверджують, що їм подобається простота використання одних і тих самих програм і даних на декількох пристроях завдяки хмарним сервісів.
2. Пристрої на будь-який смакКористувачі відмовляються від настільних ПК, звичних файлів і папок на користь мобільних пристроїв, додатків і хмарних сервісів, щоб мати можливість вирішувати повсякденні завдання в будь-який час. Опитування свідчать, що все більше людей віддають перевагу при купівлі саме планшетів і смартфонам, а не комп'ютерів.
3. Зі своїм Інтернетом на роботу57% користувачів смартфонів використовують мобільний Інтернет в робочих цілях, оплачуючи послуги передачі даних самостійно.
4. Міські жителі стають все більш мобільнимиМобільний зв'язок є одним з ключових факторів комфортного життя в місті, і саме міські жителі, які використовують Інтернет завжди і скрізь, роблять його справді мобільним.
За прогнозами Ericsson, до 2018 року загальна кількість підключень через смартфони досягне 3,3 млрд.
5. Довіра до персональних мережВ результаті економічної нестабільності падає довіра до традиційних джерел інформації, і користувачі все більше довіряють своїм персональним спільнот, які сприймаються як джерело достовірної інформації. Соціальні мережі перетворюються в серйозного конкурента традиційних ЗМІ і агентств з працевлаштування.
6. Популярність смартфонів зростає завдяки жінкамЖінки сприяють зростанню популярності смартфонів на масовому ринку. 97% жінок-власників смартфонів користуються SMS. 77% відправляють/отримують фотографії, 59% відвідують соціальні мережі, 24% реєструються в різних місцях і 17% користуються купонами. Чоловіки в цих сферах менш активні.
7. Міста - центри креативностіУ жителів великих міст значно більше друзів в мережі, ніж у жителів передмість. 12% міських жителів заявили, що використовують соціальні мережі для спілкування та обміну ідеями з іншими користувачами. Це третя найбільш поширена причина використання соціальних мереж після підтримання контактів з друзями та інформування про будь-яких подіях.
8. Традиційний шопінг поєднується з Інтернет-шопінгом32% користувачів смартфонів роблять покупки за допомогою цих пристроїв. В даний час ми спостерігаємо тенденцію об'єднання традиційного шопінгу з можливостями Інтернету. Споживачам важливо побачити товар, порівняти ціни, отримати додаткову інформацію і зробити покупку негайно, без необхідності стояти в черзі.
9. Перегляд телебачення стає соціальним видом діяльності62% глядачів використовують соціальні мережі під час перегляду відео і телебачення, при цьому 42% з них щотижня обговорюють в соціальних мережах те, що дивляться. Більше 30% глядачів готові платити за контент, проглядається в соціальному контексті, при цьому велика частина відео і телевізійного контенту на мобільних пристроях проглядається поза домом.
10. Процес навчання трансформуєтьсяПід впливом внутрішніх і зовнішніх факторів процес навчання змінюється - нове покоління привносить власний досвід використання технологій в клас, ініціюючи тим самим зміни знизу вгору. Разом з тим, рішення на базі ІКТ активно впроваджуються в освіту, відкриваючи учням принципово нові можливості.
Красива інфографіка: