Menu

Топ 10 головних споживчих трендів 2013 року

Топ-10 главных потребительских трендов 2013 года

Аналітичний підрозділ Ericsson ConsumerLab шведської компанії Ericsson визначило головні споживчі тренди 2013 року в області інформаційних і телекомунікаційних технологій. Ось вони:

1. «Хмари» змінюють потреби

Більше 50% власників планшетів і трохи більше 40% користувачів смартфонів у США, Японії, Австралії і Швеції стверджують, що їм подобається простота використання одних і тих самих програм і даних на декількох пристроях завдяки хмарним сервісів.

2. Пристрої на будь-який смак

Користувачі відмовляються від настільних ПК, звичних файлів і папок на користь мобільних пристроїв, додатків і хмарних сервісів, щоб мати можливість вирішувати повсякденні завдання в будь-який час. Опитування свідчать, що все більше людей віддають перевагу при купівлі саме планшетів і смартфонам, а не комп'ютерів.

3. Зі своїм Інтернетом на роботу

57% користувачів смартфонів використовують мобільний Інтернет в робочих цілях, оплачуючи послуги передачі даних самостійно.

4. Міські жителі стають все більш мобільними

Мобільний зв'язок є одним з ключових факторів комфортного життя в місті, і саме міські жителі, які використовують Інтернет завжди і скрізь, роблять його справді мобільним.

За прогнозами Ericsson, до 2018 року загальна кількість підключень через смартфони досягне 3,3 млрд.

5. Довіра до персональних мереж

В результаті економічної нестабільності падає довіра до традиційних джерел інформації, і користувачі все більше довіряють своїм персональним спільнот, які сприймаються як джерело достовірної інформації. Соціальні мережі перетворюються в серйозного конкурента традиційних ЗМІ і агентств з працевлаштування.

6. Популярність смартфонів зростає завдяки жінкам

Жінки сприяють зростанню популярності смартфонів на масовому ринку. 97% жінок-власників смартфонів користуються SMS. 77% відправляють/отримують фотографії, 59% відвідують соціальні мережі, 24% реєструються в різних місцях і 17% користуються купонами. Чоловіки в цих сферах менш активні.

7. Міста - центри креативності

У жителів великих міст значно більше друзів в мережі, ніж у жителів передмість. 12% міських жителів заявили, що використовують соціальні мережі для спілкування та обміну ідеями з іншими користувачами. Це третя найбільш поширена причина використання соціальних мереж після підтримання контактів з друзями та інформування про будь-яких подіях.

8. Традиційний шопінг поєднується з Інтернет-шопінгом

32% користувачів смартфонів роблять покупки за допомогою цих пристроїв. В даний час ми спостерігаємо тенденцію об'єднання традиційного шопінгу з можливостями Інтернету. Споживачам важливо побачити товар, порівняти ціни, отримати додаткову інформацію і зробити покупку негайно, без необхідності стояти в черзі.

9. Перегляд телебачення стає соціальним видом діяльності

62% глядачів використовують соціальні мережі під час перегляду відео і телебачення, при цьому 42% з них щотижня обговорюють в соціальних мережах те, що дивляться. Більше 30% глядачів готові платити за контент, проглядається в соціальному контексті, при цьому велика частина відео і телевізійного контенту на мобільних пристроях проглядається поза домом.

10. Процес навчання трансформується

Під впливом внутрішніх і зовнішніх факторів процес навчання змінюється - нове покоління привносить власний досвід використання технологій в клас, ініціюючи тим самим зміни знизу вгору. Разом з тим, рішення на базі ІКТ активно впроваджуються в освіту, відкриваючи учням принципово нові можливості.

Красива інфографіка:

Топ-10 главных потребительских трендов 2013 года
|