Глава EA повідав про прийдешні зміни на ринку консолей
Залишилося недовго чекати нових ігрових консолей від Sony і Microsoft, однак деякі люди начебто виконавчого директора EA Джона Ричителло (John Riccitiello) вже досить добре обізнані про майбутні події в ігровій індустрії. Під час звіту перед акціонерами про результати діяльності видавця в III кварталі податкового року він повідомив деякі подробиці про плани компанії щодо нового обладнання.
«Це те, що нас надихає та у що ми інвестуємо. Як ви можете припускати, нам відомо більше про стратегічні плани і про те, що настає в споживчій електроніці з точки зору особливостей пристроїв, на яких будуть працювати ігри», - повідомив глава EA.
Повний оптимізму щодо підготовлюваних до виходу систем від Sony і Microsoft издатель має намір інвестувати вже в поточному податковому році, який закінчується 28 лютого, $80 млн у розробку проектів для цих платформ.
Пан Ричителло зазначає, що в період впровадження ігрових консолей III покоління EA виявилася повільною і в підсумку втратила частку ринку - тепер компанія надає майбутнього запуску першорядне значення, вважаючи його відправною точкою, початком нової ігрової ери і періоду зростання кращих компаній в галузі. EA робить ставку на нові ігри в серії Battlefield і FIFA.
Він також сказав, що в даний час виходить багато пристроїв, які позиціонують себе як «наступного покоління», але, за словами виконавчого директора EA, слід визнати, що IV покоління ще має прийти. Відносно Wii U, яка не є частиною великих планів видавця, Джон Ричителло сказав, що між цією консоллю і готуються до запуску є різкі відмінності. Хоча Wii U швидше відноситься до поточної генерації, глава EA вважає, що Nintendo ніколи не можна списувати з рахунків, бо компанія володіє одними з кращих розробок в індустрії і їй вдалося домогтися дуже багато за кілька останніх років.
З приводу ініціатив Valve на ринку ігрових систем (Steam Box) голова EA сказав, що він захоплюється всіма продуктами студії, а Portal вважає кращим ігровим проектом з усього створеного до сьогоднішнього дня, але не знає, чи достатньо у компанії засобів для конкуренції з ігровими консолями, так як Valve не розголошує інформацію про свій фінансовий стан.
Він відзначає, що в даний час великомасштабний успіх на ринку ігрових консолей пов'язаний з інвестиціями багатьох мільярдів доларів на розробку контенту, роздрібну та цифрову дистрибуцію, маркетинг, випуск устаткування і так далі. Виходячи з викладених досі Valve відомостей, пан Ричителло робить висновок, що продукт може зайняти будь-яке місце: від нішевого, який особисто йому дуже цікавий, і до того важеля, який може рухатися індустрію до так званого IV покоління. Але в цілому він говорить, що відомостей про проект Valve вкрай недостатньо, щоб робити висновки.
Між тим, голова Valve Гейб Ньюелл (Gabe Newell) заявив нещодавно, що не боїться конкуренції з боку ігрових консолей, а побоюється лише можливого виходу Apple на ринок ігор для віталень.
На завершення Джон Ричителло висловився і з приводу громадської думки про залежності між жорстокістю в іграх і інциденти в реальному світі, оскільки подібні побоювання, звичайно, не можуть добре позначитися на ігровій індустрії. За словами глави EA, проведено безліч досліджень вартістю сотні мільйонів доларів, які не встановили зв'язок між цими двома явищами. Але, незважаючи на це, Пан Ричителло визнав, що засобам масової інформації і ігрової індустрії потрібно реагувати на побоювання суспільства і їм слід було б частіше використовувати свій вплив для насадження добрих ідеалів гуртожитку.