Menu

Acer ліквідує один зі своїх брендів

Acer ликвидирует один из своих брендов

Тайванська компанія Acer продає свою продукцію не тільки під власним ім'ям, але і під брендами Gateway, Packard Bell і eMachines. Останній був наймолодшим - він був заснований в 1998 році однойменною компанією, яку поглинула Gateway і яку, у свою чергу, в 2007 році поглинула Acer. Так один з ключових гравців комп'ютерної галузі об ’ єднав під своїм крилом відразу чотири відомих бренду, але, схоже, тепер залишиться тільки три - eMachines ліквідується.

eMachines спочатку був націлений на ринок персональних комп'ютерів бюджетного класу. У складі Acer під цим брендом випускалися самі дешеві ноутбуки та нетбуки. Нещодавно Acer прийняла нову стратегію розвитку, яка передбачає концентрацію уваги на більш дорогих ультрабуках і мобільних пристроях вищої цінової категорії. Про цієї стратегії ще в кінці 2011 року заявляв генеральний директор компанії Джей Ті Вонг (JT Wang). Днями Acer підтвердила своє рішення припинити всі операції, пов'язані з торговою маркою eMachines.

Так званий процес консолідації брендів, або реформування структури Acer Group, буде тривати аж до 2014 року. На сьогоднішній день на офіційному сайті eMachines в розділі «Продукти» залишилися лише деякі аксесуари.

|