Menu

Microsoft «відмовляє» Valve від ідеї створення консолі Steam Box

Microsoft «отговаривает» Valve от идеи создания консоли Steam Box

Valve наробила немало шуму на виставці CES 2013, анонсувавши мультиплатформенную ігрову консоль нового покоління Steam Box. Творці чудових ігор Half-Life, Portal і сервісу цифрового розповсюдження ігор Steam збираються протистояти Sony, Microsoft і Nintendo на ринку консолей, що наводить на останніх безрадісні роздуми.

Так, керівник Microsoft Studios і колишній керівник з розвитку Sony PlayStation Філ Гаррісон (Phil Harrison), давно і успішно працює на ринку ігрових консолей, вирішив виступити з попередженням Valve і компаніям, які намагаються розвивати нові микроконсоли.

«Вийти на ринок апаратних систем - справді складна справа, - зазначив він. - Для цього потрібно запастися чималою витримкою, мати значні грошові кошти та гарну балансову відомість. Неможливо кожному новому гравцю цього ринку досягти помітного масштабу. Вони можуть бути успішними в невеликому розмірі. Але дуже рідко новому гравцеві апаратного ринку вдається досягти потрібного масштабу - я кажу про тиражах в десятки або сотні мільйонів. Дуже мало компаній здатні таке провернути».

Філ Гаррісон вважає, що «справа не тільки в тому, що потрібно мати відмінну марку або відмінне програмне оточення». Мова йде про ланцюгах постачань, канали дистрибуції, можливостей виробництва тощо.

«Це непросте проблема для рішення, необхідні зусилля тисяч людей, щоб зробити це реальністю», - завершує думка Гаррісон.

Valve, можливо, унікальна компанія, яка насправді може створити власну ігрову консоль - система цифрової дистрибуції Steam приносить постійна значний грошовий потік, але все ж просування консолей - абсолютно нова область для компанії, яка зробила ім'я на розробці ігор.

«Я захоплююся Valve як компанією і тим, чого вони досягли з Steam, - продовжив пан Гаррісон, коли у нього запитали про те, чи буде Microsoft задоволена, якщо їй вдасться за два роки досягти з власної хмарної службою того ж, що і Steam являє собою зараз. - Так що я ні в якій мірі не буду критикувати те, чого досягла Valve і її роль у сучасному індустрії. Але я не впевнений, що ми повинні вибирати Steam як індикатор успіху. Ми завжди будемо шукати новації і рухатися далі. Xbox Live - гарна основа, щоб на ньому будувати майбутнє».

В даний час Xbox Live налічує 40 млн користувачів з більш ніж 70 млн проданих Xbox 360. Службою Steam активно користується понад 50 млн людей. Незважаючи на явну загрозу з боку Steam Box і відкритої платформи OUYA на базі Android, пан Гаррісон вітає такі системи:

«Будь-який новий учасник ігрової індустрії, незалежно від компанії або марки, в кінцевому рахунку - гарна новина, тому що він допомагає виявити, зростити і поліпшити споживчий відгук і інтерес у нашому випадку. Зрештою виграють всі.

До речі, CEO Sony Кадзуо Хіраї (Kazuo Hirai) під час CES зробив аналогічну заяву щодо анонсу ігрової консолі NVIDIA, відомої поки під кодовим ім'ям Project Shield, заявивши, що не бачить для Sony загрози в нових гравців ринку. Іншими словами, Microsoft і Sony не вірять в те, що хтось може потягатися з ними на рівних на їх складному ринку.

Між тим, проекти Steam Box і режим Steam Big Picture компанія Valve вважає для себе життєво важливими. У недавньому інтерв'ю дизайнер виробів компанії Грег Кумер (Greg Coomer) заявив, що багато користувачів незадоволені відсутністю нормального доступу до ігор Steam в улюбленому місці відпочинку у себе вдома - у вітальнях.

|