Menu

Реклама Apple визнана найгіршою в 2012 році

Реклама Apple признана худшей в 2012 году

У всіх бувають помилки і помилки, навіть у таких компаній, як Apple.

Найкращою рекламною кампанією в історії Apple є слоган Think Different, створений відразу після повернення Стіва Джобса на посаду генерального директора в 1997 році рекламним агентством TBWA\Chiat\Day.

Через 15 років це ж агентство зробило для компанії з Купертіно зворотний приклад... Відеоролики з хлопцем з Genius Bar визнані виданням The Wall Street Journal гіршою рекламою у категорії гаджетів за 2012 рік.

Втім, сама Apple вже давно прийняла факт невдачі, видаливши всі ролики з офіційного каналу на YouTube. Гідну конкуренцію «генію» зі служби підтримки Apple змогла скласти тільки Nokia з неймовірними ляпами в рекламі Lumia 920.

|