Звіт NPD Group: Людям не потрібні Smart TV
Виробники телевізійної техніки у всю просувають платформу Smart TV, однак вона практично не затребувана. Про це заявляють фахівці з аналітичної компанії NPD Group після свого
Найбільш популярною виявилася функція онлайн-перегляду відео, 60% власників Smart TV її використовують. А що стосується вбудованих клієнтів Twitter, Facebook, веб-браузера, то вони залишаються не у справ.
Джон Баффет (John Buffone) з NPD Group відзначає, що проблема в даному випадку в існуванні більш адаптованих для активності в соціальних мережах або веб-серфінгу платформ і в більшості власників Smart TV таких кілька: смартфон, планшет, комп'ютер. Виробники спробували зробити з телевізора щось більше, але, як показала практика, людям це не потрібно. Для них телевізор так і залишається побутовим пристроєм для перегляду телепрограм і кінофільмів, для підключення ігрових консолей, в яких, до речі, теж є маса можливостей Smart TV. Наприклад, Microsoft почала дуже активно працювати в цьому напрямку, впроваджуючи власні сервіси через Xbox Live і плануючи реліз дешевої ТБ-приставки.
Крім перегляду онлайнового відео користувачі Smart TV досить активно працюють з музичними стриминговыми сервісами начебто Pandora. Таких 15% серед опитаних власників «розумних» телевізорів. 10% займаються веб-серфінгом через великий екран, ще 10% використовують програми для доступу в соціальні мережі, ігри та інші програмні рішення для Smart TV. Як засіб доступу до робочого столу ПК телевізор використовується лише 4-5% опитаних.
Ще один тренд серед виробників телевізорів - це оснащення таких пристроїв можливістю взаємодії з портативними гаджетами, тобто передача зображення, відео та звуку на великий домашній екран. Але в цьому напрямку теж є ряд проблем, головна з яких - велика кількість стандартів для бездротового зв'язку: Xbox SmartGlass, Samsung AllShare, Apple AirPlay та інші.