Apple купила аналітичного партнера «Твіттера»
Apple взялася за аналіз соціальних мереж, купивши компанію Topsy Labs, яка займається таким родом діяльності. Сума угоди перевищує $200 млн.
Маркетологи використовують інструменти Topsy для оцінки успіху рекламних кампаній. Компанія Topsy є одним з небагатьох партнерів «Твіттера», мають повний доступ до сервісу мікроблогів. За деякими оцінками, сервіс обробляє близько 500 млн «твітів» в день. Конкурентами Topsy в цій сфері є компанії DataSift і Gnip, які перепродують інформацію користувачам.
Галузеві спостерігачі заявляють, що без благословення «Твіттера» угода між Apple і Topsy не відбулася б. Представник Apple підтвердив угоду, але не став вдаватися в подробиці:
«Час від часу Apple купує невеликі технологічні компанії. Ми не звикли обговорювати наші цілі і плани».
На думку аналітиків, Apple може застосувати технології Topsy у таких сервісах, як iTunes, Siri і iAd, що допоможе поліпшити рекомендації користувачам залежно від їх інтересів.
Варто відзначити, що це друга покупка купертиновцев за останні кілька тижнів. У середині листопада стало відомо, що Apple придбала ізраїльську компанію PrimeSense, що спеціалізується в сфері розробки 3D-сенсорів. Експерти кажуть, що Apple заплатила за PrimeSense близько $350 млн.