Menu

Повернення «Тамагочі»

Возвращение «Тамагочи»

Віртуальні кишенькові вихованці, придумані в кінці дев'яностих японською компанією Bandai, відразу ж придбали величезну популярність, але через деякий час так само раптово були всіма забуті.

За задумом творців, оригінальна іграшка повинна була привчати дітей до відповідальності, коштувала вона відносно дорого і була «одноразової» - після смерті вихованця необхідно було купувати нового.

У Росії набули поширення китайські репліки, які коштували дуже дешево і мали функцію «воскресіння», що, загалом-то, суперечило всієї ідеї. Пік популярності «Тамагочі» припав на 1997-98 роки, було продано понад 79 млн оригінальних примірників, а кількість підробок не піддається обчисленню.

Нова версія, що отримала назву Tamagotchi Friends, не так вже сильно відрізняється від тієї, що 16 років тому штурмувала вершини рейтингів продажів - навіть екран залишився чорно-білим. Ключовою відмінністю є соціальні функції: вихованці з двох розташованих поруч пристроїв можуть взаємодіяти - разом гуляти, грати або «ходити на побачення». Продажу Tamagotchi Friends почнуться в грудні цього року.

|