Menu

Суперкомп'ютер IBM Watson надходить в медичну школу

Суперкомпьютер IBM Watson поступает в медицинскую школу



За весь час його існування Суперкомп'ютер Watson компанії IBM встиг змінити безліч видів діяльності. І ось знову, в черговий раз штучного інтелекту системи Watson доводиться змінити своє амплуа. На цей раз суперкомп'ютер пробує себе в ролі студента-медика Клівлендської клініки Медичного коледжу Лернера (Cleveland Clinic Lerner College of Medicine).

В ході чергового втілення суперкомп'ютера досвідчені медики та студенти з Клівленда будуть навчати Watson-а відповідаючи на його питання і виправляючи його помилки. "Ми будемо всіляко сприяти навчанню технології штучного інтелекту" - розповідає доктор Джеймс. Столлер (Dr. James K. Stoller), керівник Навчального інституту клініки Клівленда. - "Ми сподіваємося, що з часом з Watson-а вийде "дуже розумний помічник, який зможе значно полегшити життя медикам".

Частина програми навчання буде полягати в тренуванні Watson-а відповідей на тестові питання іспиту медичного ліцензування США (United States Medical Licensing Exam), іспиту, який здає будь-який студент-медик, перш ніж стати практикуючим лікарем. До кінця навчання Watson повинен буде вміти правильно відповідати на велику кількість екзаменаційних питань з різних областей, що має продемонструвати прогрес технології його учня штучного інтелекту.

По завершенню навчання медичного штучний інтелект Watson-а повинен бути в змозі допомогти медикам впорається зі зростаючим потоком наукових даних, одержуваних у ході різних досліджень. Доктор Столлер оцінює, що "період напіврозпаду" наявних медичних знань становить від чотирьох до восьми років, після чого ці знання застарівають, а на їх зміну приходять нові знання, підкріплені великими масивами наукової інформації і експериментальних даних.

В самому кінці кар'єри медичного навчання Watson повинен буде вміти збирати всі наявні доступні дані щодо певної проблеми, "перетравлювати" ці дані, не втративши жодної дрібниці, і подавати результати у вигляді графіків шляхів, які призвели до певних висновків стосовно того чи іншого діагнозу. При цьому, кінцевий результат повинен бути простий і зрозумілий сприйняття людини-доктора будь-якого рівня підготовки.

|