Menu

Компанія LG планує очолити ринки OLED телевізорів і Ultra HD

LG планує стати галузевим лідером, пропонуючи OLED телевізори, розширену лінійку телевізорів Ultra HD TV і унікальні функції і можливості Smart TV. У своїй промові на міжнародній виставці CES 2013, Хэвиз Квон (Havis Kwon), головний виконавчий директор і президент компанії LG Home Entertainment, змалював плани компанії на майбутній рік і висловив упевненість у здатності LG вести за собою ринок телевізорів нового покоління.

Компания LG планирует возглавить рынки телевизоров OLED и Ultra HD

«2013 - важливий рік для LG, тому що він знаменує початок нової ери ТВ», - сказав р-н Квон. - «З революційними продуктами, такими як телевізори на органічних світлодіодів (OLED) і телевізори надвисокої чіткості (Ultra HD), ми зайняли сильну стратегічну позицію, щоб вести за собою всю галузь. Випуск наших телевізорів Ultra HD перед появою конкурентної продукції та наближення випуск нашого OLED-телевізора в першому кварталі 2013 року забезпечить нам початкове перевагу на ринку, де швидкість дуже важлива для успіху».

 

Переваги глобального випуску OLED телевізорів-

Для забезпечення плацдарму на ринку OLED-телевізорів, як сказав р-н Квон, LG випустить свій 55-дюймовий OLED-телевізор у Північній Америці, Центральній і Південній Америці, Європі та Азії в першому кварталі 2013 року. Компанія посилить свої дослідження і розробки (R&D), а також збільшить інвестиції в OLED-технологію і маркетинг, щоб забезпечити міцну асоціацію між OLED і LG в думках споживачів. Разом з LG Display компанія продовжить розробляти і покращувати виробничі технології, щоб зміцнювати свою позицію в ринковому сегменті, швидкий ріст якого очікується в найближчі 2-3 роки.

 

Домінування на ринку телевізорів Ultra HD за рахунок розширення асортименту

LG зміцнить свої ринкові позиції, додавши моделі з різними розмірами діагоналі екрану, до свого 84-дюймовому телевізору Ultra HD (модель 84LM960V), вперше представленого на торішній виставці CES. Раніше на цьому тижні в рамках виставки CES 2013 компанія LG продемонструвала свої 55 - 65-дюймові моделі, випуск яких заплановано в 100 країнах.

Зі своїм 84-дюймовим телевізором Ultra HD, вже який надається у більш ніж 40 країн, компанія LG стала відігравати ключову роль у просуванні контенту надвисокої роздільної здатності. На виставці CES компанія LG продемонструвала свій успіх, досягнутий спільно з провідною корейської телерадіомовної компанією KBS, у справі розробки контенту формату Ultra HD, а також висловила свій інтерес до встановлення партнерських відносин із закордонними мовними компаніями.

 

Лідерство в сфері Smart TV завдяки диференційованим контенту та послуг

LG неухильно зміцнює свій імідж в сфері Smart TV завдяки інтуїтивно зрозумілому управління, покращений інтерфейсу користувача та передовий функції SmartShare, що дозволяє легко і просто обмінюватися контентом між безліччю пристроїв. Вдосконалений пульт дистанційного керування Magic Remote дозволяє легше керувати телевізорами Smart TV з допомогою голосових команд або безпосереднім наведенням вказівника на екран, як якщо б ви користувалися бездротової комп'ютерної миші. Новітні телевізори LG Smart TV також забезпечують більш досконалі власні властивості і підвищену якість зображення завдяки поліпшеним центральному і графічним процесорам.

LG і далі розвиватиме глобальні стратегічні проекти з мовними компаніями, постачальниками контенту та ІТ-компаніями, щоб забезпечувати платформі Smart TV контент все більш високої якості і надавати більш різноманітні та цікаві сервіси. Більш того, компанія планує розширювати спільні активності з локальними партнерами, щоб пропонувати найбільш актуальний і затребуваний локальний контент Smart TV користувачам LG по всьому світу.



|