Menu

LG планує розвивати сегмент домашніх розваг

LG планирует развивать сегмент домашних развлечений

На виставці IFA в Берліні один з керівників LG зробив заяву щодо планів розвитку компанія в області преміальних OLED-телевізорів. Робота буде вестися за чотирма ключовими напрямками і буде включати в себе, по-перше, прагнення до лідерства на ринку завдяки розширенню модельного ряду, по-друге, ряд маркетингових кампаній, по-третє, зміцнення в області платформ для Smart-телевізорів і, нарешті, підвищення прибутку за рахунок роботи з аудіо - і відео - продуктами.

Що стосується першого напрямку, то тут варто відзначити перший в світі 4K OLED-телевізор з підтримкою HDR. Технологія буде застосовуватися і в подальших пристроях компанії. Крім цього, важливою перевагою розробки виступає дизайн і товщина (всього 4,8 мм в найтоншій частині корпусу).

Другий напрямок зачіпає активну роботу зі ЗМІ та різними медиаизданиями, щоб звернути увагу споживача на новинки. Крім цього, LG планує проводити екскурсії на виробництво і встановлювати OLED-екрани в різні публічні місця.

LG планирует развивать сегмент домашних развлечений

Щодо третього, платформа webOS зазнає кілька поліпшень, зокрема, буде запропоновано ще більше контенту від таких партнерів, як YouTube і Netflix.

Що стосується четвертого пункту, то ставка зроблена на ультратонкі екрани. В додаток до цього додамо, що LG буде активно рекламувати і монітори з роздільною здатністю 4K і співвідношенням сторін 21:9. Крім цього, в модельному ряду з'являться аудиопродукты - портативні динаміки і вигнутий саундбар.


|