Menu

MediaTek і Micromax будуть спільно просувати LTE-смартфони в Індії

MediaTek и Micromax будут совместно продвигать LTE-смартфоны в Индии

Компанія MediaTek оголосила про початок стратегічного партнерства з індійським виробником смартфонів Micromax. Метою цього співробітництва є розвиток індійського ринку 4G-смартфонів і підвищення доступності послуг 4G. У ході нової стратегії MediaTek і Micromax планують забезпечити доступність для індійських покупців смартфонів на основі нового сімейства чіпсетів Helio. В рамках партнерства компанія Micromax стає першим індійським брендом, який запропонує сучасні рішення на основі Helio X10 на місцевому ринку.

MediaTek и Micromax будут совместно продвигать LTE-смартфоны в Индии

Першим кроком цього партнерства стала презентація смартфона середнього класу Micromax Canvas Fire 4G з підтримкою 4G LTE на базі чотириядерного 64-бітного процесора MediaTek MT6735. Даний апарат розширює лінійку смартфонів Canvas Fire, орієнтовану на меломанів.

LTE-смартфон середнього класу — Micromax Canvas Fire 4G на основі чотирьохядерного 64-бітного рішення MediaTek MT6735. Даний продукт є продовженням популярної лінійки смартфонів Canvas Fire, орієнтованої на меломанів.LTE-смартфон середнього класу — Micromax Canvas Fire 4G на основі чотирьохядерного 64-бітного рішення MediaTek MT6735. Даний продукт є продовженням популярної лінійки смартфонів Canvas Fire, орієнтованої на меломанів.

"Індія знаходиться на вістрі цифрової революції, і ми в Micromax прикладаємо максимальні усилиия, щоб забезпечити споживачів кращими 4G-смартфонами в своїх сегментах для забезпечення максимального проникнення швидкісного мобільного інтернету в Індії. Дане партнерство - ще один доказ нашого прагнення і ми раді співпрацювати з компанією MediaTek, забезпечуючи індійських покупців смартфонами на основі лінійки Helio. Разом з релізом смартфона Canvas Fire 4G ми маємо намір стати основною рушійною силою поширення 4G-послуг у країні", - розповів Винеет Танежа, генеральний директор компанії Micromax.

Крок у преміальний сегмент є результатом останнього дослідження компанииMediaTek, яке виявило три ключові пріоритети у виборі смартфона серед споживачів в Індії. 71% респондентів вважає головною характеристикою енергоефективність, 67% - потужність процесора і 49% - наявність мультимедійних технологій. Вибираючи смартфон високого класу, 40% покупців також відзначає необхідність високого дозволу екрану - Full HD. До цього вважалося, що головними чинниками вибору є бренд і ціна смартфона.

Процесори MT6735 і Helio X10, мають інтегрований модуль LTE, демонструють прагнення компанії MediaTek забезпечити максимальну доступність новітніх цифрових технологій в усьому світі. Чіпсет Helio X10 є представником флагманської лінійки процесорів Helio, включає безліч інноваційних технологій і здатний задовольнити потреби навіть найвимогливіших користувачів. Особливістю процесора MT6735 є підтримка відеозапису та відтворення в дозволі Full HD при низькому споживанні енергії і доступною ціною.

"Індія - це нове поле для ринкової битви 4G-смартфонів і один з ключових ринків для досягнення мільярдних обсягів поставок чіпсетів MediaTek. Маючи у своєму розпорядженні велике портфоліо LTE-продуктів від початкового до топового класу, у співпраці з місцевими гравцями ми реалізуємо оптимальну стратегію щодо забезпечення LTE-пристроями жителів Індії", - заявив Финбар Мойніхан, директор з міжнародних продажів компанії MediaTek.

На думку дослідників, ринок 4G в Індії є одним з найбільш швидкозростаючих у світі. За прогнозами компанії Strategy Analytics в 2016 році Індія стане третім за величиною ринком 4G-послуг у світі, а в 2017 році змістить США з другої позиції за обсягом реалізованих смартфонів. У свою чергу, згідно з дослідженням компанії KPCB, 65% Інтернет-трафіку в Індії забезпечується мобільними пристроями.

Варто також відзначити, що Індія є другим за розміром ринком для компанії MediaTek. За внутрішнім оцінками, MediaTek займає перше місце за обсягом поставок чіпсетів на місцевий ринок.


|