Menu

Рекламодавці незадоволені можливістю блокування реклами в iOS 9

Рекламодатели недовольны возможностью блокировки рекламы в iOS 9

Зовсім скоро очікується фінальний реліз нової версії мобільної операційної системи iOS 9. Серед великого числа великих змін компанія Apple підготувала і ряд невеликих нововведень, як, наприклад, блокування реклами в браузері Safari і можливість створювати додатки, які потенційно зможуть блокувати певний тип контенту, включаючи рекламні оголошення. Згідно зі звітом The Wall Street Journal, рекламодавці не дуже раді появі цієї функції. Враховуючи кількість власників iOS-пристроїв, які переглядають рекламні повідомлення, збитки рекламодавців можуть скласти до 70 мільярдів доларів на рік.

Рекламодатели недовольны возможностью блокировки рекламы в iOS 9

Генеральний директор об'єднання цифрових видавців Next Джейсон Кінт заявив, що проблема блокування реклами стає для них все більшою проблемою, а поява цієї функції в iOS тільки погіршить становище. Згідно з останніми даними, користувачі стали на 41% частіше використовувати програми для блокування реклами, що призвело до мільярдних втрат рекламодавців.


|