Vulkan поліпшить якість ігрової графіки на Android
В останніх версіях iOS з'явилася підтримка низькорівневого стандарту Metal, який покликаний збільшити продуктивність в іграх і поліпшити їх візуальну складову. Незабаром аналогічний інструмент з'явиться і на Android - до дебюту готується відкритий графічний стандарт Vulkan, про що нещодавно заявила компанія Google. Vulkan був вперше представлений на конференції GDC 2015 розробниками з Khronos Group, які відомі, в числі іншого, створенням стандартів OpenGL і OpenCL. Головною перевагою Vulkan стане універсальність: його можна буде застосовувати як графічний API, так і API для загальних обчислень з використанням відеочіпів.
Vulkan працює як сполучна ланка між додатком і графічним процесором, знижуючи навантаження на драйвер і за рахунок цього значно підвищуючи результативність роботи. Це повинно дозволити запускати вимогливі програми на смартфонах зі слабкою "начинкою", а на топових пристроях значно покращувати якість графіки.
Не виключено, що після релізу Vulkan для Android смартфони під управлінням операційної системи від Google остаточно захоплять сегмент портативних консолей, не залишивши останнім шансу для конкуренції.