AMD LiquidVR створить відчуття повного занурення у віртуальну реальність
Компанія AMD представила нову технологію LiquidVR, що забезпечує більш комфортну роботу з усіма видами і областями застосування віртуальної реальності, включаючи симулятори, ігри, розваги, освіта, соціальні мережі, подорожі, медицину і багато іншого. Суть технології полягає в тому, щоб створити ефект присутності і зробити світ віртуальної реальності більш реалістичним. У співпраці з технологічними партнерами компанії вдалося налаштувати роботу програмного забезпечення і графічних процесорів AMD таким чином, щоб знизити основні недоліки існуючих систем віртуальної реальності, як, наприклад, зменшення часу затримки передачі сигналу при повороті голови від руху до фотону до значення менше 10 мілісекунд.
Саме в зв'язку з великою затримкою між поворотом голови користувача та зміною картинки у багатьох при використанні шоломів віртуальної реальності виявляються симптоми морської хвороби, починає боліти голова і підступає нудота. При цьому досить затримки в пару зайвих мілісекунд, щоб мозок зрозумів, що його обманюють".
Технологія LiquidVR складається з чотирьох основних складових, які націлені на поліпшення відчуттів при використанні пристроїв віртуальної реальності.
Низький час затримки при стеженні за положенням голови для підвищення зручності Якщо при повороті голови зображення відразу не оновиться, може настати запаморочення або заколисування. Таке відбувається, коли поява перед очима нової перспективи займає надто багато часу, а сам ефект називається «затримка передачі сигналу від руху до фотону. Компанія AMD ставить своїм завданням не допустити подібних ситуацій при використанні свого обладнання. Щоб зменшити час затримки передачі сигналу від руху до фотону, яка викликає заколисування, компанія AMD надає розробникам головних дисплеїв і розробникам контента певний набір інструментів. Низький час затримки при стеженні за положенням голови для підвищення зручностіЯкщо при повороті голови зображення оновлюється з затримкою, то може настати запаморочення або заколисування. Таке відбувається, коли поява перед очима нової перспективи займає надто багато часу, а сам ефект називається "затримка передачі сигналу від руху до фотону. Щоб зменшити час затримки передачі сигналу від руху до фотону AMD надає розробникам головних дисплеїв і розробникам контента певний набір інструментів.
Масштабований рендеринг для більш реалістичних відчуттів
Рендеринг практично фотореалістичних стереоскопічних зображень високого дозволу в режимі реального часу з частотою оновлення кадрів вище 100 Гц є непростим завданням навіть для найпотужніших сучасних графічних і центральних процесорів. З допомогою LiquidVR користувачі можуть створювати системи з декількома графічними та центральними процесорами, використовуючи для цієї мети доступні сучасні рішення AMD. Компанія надає розробникам спеціальний інтерфейс, щоб ті могли скористатися всіма наявними в системі центральними і графічними процесорами для створення найкращих відчуттів при зануренні у віртуальну реальність.
Сумісність з широким рядом пристроїв з підтримкою віртуальної реальності
Найближчим часом на ринку очікується поява безлічі пристроїв віртуальної реальності. Багато з них увійдуть в нові категорії і відразу не будуть підтримуватися екосистемами контенту і операційних систем. При розробці LiquidVR компанія AMD задалася метою зробити кінцеву встановлення максимально простий, що особливо важливо стосовно підсистем дисплеїв і графічних процесорів.
Потужна сенсорна інтеграція для створення реальних відчуттів
Досягнення повного ефекту присутності у віртуальних середовищах неможливо обійтися без нових технологій в області симуляції основних органів чуття крім зору, наприклад в області слуху, тактильних відчуттів, температури, кінестетики і рівноваги. Компанія AMD бачить великі перспективи в залученні людських гетерогенних і масштабованих архітектур, щоб в найближчі роки прискорити симулирование усіх чуттєвих відчуттів.