Menu

Yelp звинувачує Google в усвідомленому погіршення результатів пошукової видачі

Yelp обвиняет Google в осознанном ухудшении результатов поисковой выдачи

Здається, що компанія Yelp, відома за однойменним пошуковому сервісу, не надто любить Google. Якщо ви не в курсі, то Yelp дозволяє шукати різні заклади поблизу на основі вашого розташування. Yelp у співпраці з професором Колумбійського університету Тімом Ву, який протягом багатьох років вивчає Інтернет і намагається передбачити його майбутнє, провели спільне розслідування, виходячи з якого Google свідомо погіршує результати пошукових запитів, просуваючи у власні сервіси, такі як відгуки в Google+.

У ході дослідження було встановлено, що результати пошукових запитів, де не було сервісів Google, були на 45% корисніше, ніж ті, що пропонує пошуковий гігант. Цим Yelp хоче довести, що Google навмисно погіршує якість результатів пошукових запитів для просування власних сервісів.

Безумовно, Yelp не в останню чергу думає про власну вигоду. Таким чином компанія може привернути увагу антимонопольної комісії, яка, в свою чергу, може вимагати від Google давати більш високий рейтинг при пошукових запитах альтернативним джерелам.

Крім того, Yelp не надає результати досліджень у повному обсязі. Компанія лише говорить, що люди більше схильні довіряти посиланнях від сторонніх джерел, а не від Google, коли ті з'являються в топі результатів пошукових запитів. Також це не означає, що конкуруючі сервіси надають більш повну і якісну інформацію порівняно з Google.


|