Карл Пий розповів про особливості маркетингу в OnePlus
Майже півтора роки тому молода і нікому невідома компанія OnePlus почала випускати безліч тізерів першого власного смартфона OnePlus One. Раз в 2-3 дні на особистій сторінці Google+ CEO компанії Карла Пея і в соціальних мережах з'являлися яскраві картинки, що розкривають одну з специфікацій смартфона і супроводжуються незмінним слоганом "Never Settle". Вже тоді багатьом видався такий спосіб реклами смартфона занадто настирливим, але незважаючи на це, з початку червня компанія почала аналогічним чином рекламувати друге покоління флагманів, випустивши вже два тізера, присвячені OnePlus 2.
Вчора ввечері Карл Пий в офіційному блозі опублікував офіційне звернення до всіх шанувальникам компанії, в якому з одного боку приніс вибачення за настирливу рекламу, а з іншого - пояснив причини такої моделі просування власних пристроїв.
Так, ми гучні. Нам подобається звертатися з нашими фанатами. Ми доносимо новини прямо до вас: через наші форуми, блоги і соціальні медіаканали. Впевнений діалог з вами, хлопці, лежить в основі того, що ми робимо.
Це правда, що наш рекламний бюджет надзвичайно малий, тому нам доводиться залишатися гучними, щоб не відставати від великих компаній. Багато хто вважає, що ми всього лише перетягуємо на себе всю увагу аудиторії. Але насправді мотиви нашої поведінки трохи інші.
Коли ми анонсували роз'єм USB Type-C OnePlus 2 дня назад, ми отримали величезну кількість відгуків, присвячених цим рішенням. Коли ви анонсируете новий девайс і розкриваєте всі специфікації разом, то отримуєте гігантське число змішаних відгуків, проаналізувати які не представляється можливим. Такі відгуки не мають ніякої цінності. З іншого боку, відгуки, присвячені кожній окремій специфікації, мають величезне значення, тому що ми створюємо приголомшливу платформу саме для наших фанатів.
Новий смартфон OnePlus 2 буде анонсований у другій половині літа або на початку осені. Смартфон отримає процесор Qualcomm Snapdragon 810 з поліпшеною системою теплоотведения.