Проект "Знято на iPhone 6" завоював нагороду Каннського кінофестивалю
На початку цього року компанія Apple запустила на своєму офіційному сайті проект "Знято на iPhone 6", в якому представлені кращі фотографії, зроблені за допомогою смартфона iPhone 6. Серед сотень тисяч знімків з усіх куточків світу в соціальних мережах Apple вибрала 162 кращі фотографії, які і потрапили в галерею World Gallery і були показані на рекламних щитах по всьому світу. Тепер стало відомо, що дана кампанія зайняла перше місце в категорії Outdoor Lions Каннського кінофестивалю.
Знімки з кампанії World Gallery показувалися в телевізійних рекламах, журналах і рекламних щитах в 73 містах 25 країн по всьому світу.
Президент журі Хуан Карлос Ортіс похвалив Apple, заявивши, що це рекламною кампанією корпорація змушує по-новому поглянути на речі і доводить, що якісні знімки можна робити навіть з допомогою смартфона.
Зазначимо, що це вже не перша подібна нагорода Apple. У 2013 році на Канському кінофестивалі компанія отримала нагороду Grand Prix in Press за рекламу iPad на останній сторінці журналів.