Електромобіль на акумуляторних батареях Buckeye Bullet 2.5 ставить світовий рекорд швидкості в 495 км/ч.
Команді Buckeye Bullet з університету штату Огайо вдалося підняти планку світового рекорду швидкості для електромобілів на живлення від акумуляторів. Електромобіль Buckeye Bullet 2.5, приводиться в рух енергією з літій-іонних акумуляторів, розвинув велику швидкість і побив попередній рекорд швидкості в 394 км/год, встановлений електромобілем White Lightning у 1999 році. Рекордний заїзд відбувся на ідеально гладкої поверхні висохлого солоного водойми в Bonneville Salt Flats, що знаходиться в штаті Юта. Тепер команда чекає офіційного підтвердження нового рекорду, який буде видано федерацією FIA (Federation Internationale de l'automobile).
Під час рекордного заїзду електромобіль Buckeye Bullet протягом однієї години скоїв два заїзди в протилежних напрямках, довжиною по 20 кілометрів. Значення швидкості реєструвалося на момент проходження середини шляху. Варто сказати, що до кінця дистанції електромобіль розвинув швидкість в 515 км/год, але цей факт не був зареєстрований FIA. Цілком ймовірно, що на наступний день електромобілю вдалося б розвинути ще більшу швидкість, якби не прикра поломка. Зубчаста передача зчеплення електромобіля не витримала навантажень, обертаючий момент потужного електродвигуна просто поламав полуторасантиметровые сталеві зуби передачі, що з'єднує електродвигун з коробкою передач.
Електромобіль Buckeye Bullet 2.5 побудований на основі корпусу і шасі, які були виготовлені для його попередника, електромобіля Buckeye Bullet 2, що приводиться в дію водневими паливними елементами. Навіть силові агрегати залишилися практично без змін. Але енергопостачання електродвигуні здійснюється пакетом літій-іонних батарей ємністю понад 600 кВт, виробленим компанією A123 Systems.
За словами представників університету штату Огайо електромобіль Buckeye Bullet 2.5 є свого роду випробувальним полігоном для відпрацювання технологій, які будуть використані для створення такого електромобіля - Buckeye Bullet 3, який отримає новий інвертор-перетворювач, систему управління і пакет акумуляторних батарей.