Menu

Літак Сессна здійснить переліт з Сіднея до Лондона, використовуючи паливо, отримане переробкою пластикового сміття

Самолет Сессна совершит перелет из Сиднея в Лондон, используя топливо, полученное переработкой пластикового мусора


Британський пілот Джеремі Роуселл (Jeremy Rowsell) збирається здійснити сольний переліт з Сіднея до Лондона на літаку " Сессна-182, використовуючи дизельне паливо, отримане виключно з допомогою переробки пластикового сміття. Якщо цей переліт пройде за планом, то цей переліт стане рекордним за часом польотом на одномоторному літаку з поршневим двигуном. Крім цього, використання синтетичного дизельного палива стане переконливим доказом життєздатності ідеї використання пластикового сміття і відходів як джерела синтетичного палива.

Джеремі Роуселл під час перельоту, який запланований на липень місяць цього року, буде летіти по 13 годин на день, перебуваючи на висоті близько півтори тисячі метрів. Загальна відстань перельоту буде дорівнює 12 тисяч морських миль (близько 22 тисяч кілометрів), а маршрут польоту пройде через Індонезію, Таїланд, Бангладеш, Індію, Пакистан, Оман, Об'єднані Арабські Емірати, Йорданію, Єгипет, Грецію, Францію і закінчиться в Лондоні.

Самолет Сессна совершит перелет из Сиднея в Лондон, используя топливо, полученное переработкой пластикового мусора


Проект перельоту, який отримав назву "On Wings of Waste", організований Джеремі Роуселлом спільно з ірландською компанією Cynar PLC, яка розробляє технології та виробляє установки з переробки пластикового сміття в синтетичне паливо. В якості сировини використовується пластик відслужили свій строк виробів та іншої пластикове сміття, який зазвичай закопується під землею. Процес перетворення пластику в паливо заснований на технології піролізу, розщеплення органічних матеріалів під впливом високої температури у відсутність кисню.

У процесі піролізу пластик нагрівається і його довгі молекули розщеплюються на більш короткі органічні ланцюжка. Отримана газоподібна суміш, що має високу температуру, пропускається через спеціальний конденсатор, який вельми нагадує колону для перегонки нафти. У результаті виходить суміш, дуже близька за складом складу продуктів нефтеперегонки. Залишилися газоподібні вуглеводні подаються назад у піч, де вони спалюються, а отримане тепло використовується для розігріву та підтримання температури пластикового сміття.

Слід зауважити, що отримується таким чином синтетичне дизельне паливо має дуже малу концентрацію сірки і згоряє більш ефективно, ніж звичайне дизельне паливо. Відходи, одержувані в результаті перетворення пластику в дизельне паливо, складають не більше п'яти відсотків від маси вихідного пластику. Ці відходи можна використовувати в якості добавок при виготовленні бетону та керамічної плитки.

Самолет Сессна совершит перелет из Сиднея в Лондон, используя топливо, полученное переработкой пластикового мусора


Кожна промислова установка Cynar може провести 19 тисяч літрів пального на добу, переробивши при цьому 20 тонн пластикового сміття. Для того, щоб справити 4 тисячі літрів дизельного палива, потрібного для перельоту Джеремі Роуселла, буде перероблено близько 5 тонн непотрібної пластмаси.

Технології компанії Cynar вже використовуються декількома міжнародними компаніями, що займаються утилізацією відходів. За рахунок таких установок ці компанії самостійно забезпечують свій транспорт паливом, що дозволяє знизити загальні витрати на утилізацію сміття. Крім цього, фахівці компанії Cynar, спільно з ученими з університету Лафборо, Великобританія, продовжують подальші дослідження, спрямовані на вдосконалення наявних і розробки нових технологій виробництва синтетичного палива з сміття різного типу.

|