Цифрове "вікно" перетворює кожен проїжджаючий повз автомобіль у BMW i3 або i8
Напередодні виходу на ринок автомобілів BMW i-серії компанія організувала вельми незвичайний рекламний хід. Поблизу перехрестя між 42-й і 6-ю вулицею в Нью-Йорку було встановлено цифрове "вікно", яке перетворює кожен проїжджаючий повз автомобіль в новий автомобіль BMW i3 або BMW i8. Планується, що BMW i-серії стануть доступні для придбання до кінця цього року і компанія BMW всіляко намагається привернути увагу потенційних покупців до повністю електричної моделі BMW i3 і гібридної моделі BMW i8, які демонструють абсолютно новий погляд відомого автовиробника на те, яким повинен бути сучасний автомобіль.
Це цифрове "вікно", назване "BMW i window", що є по суті величезним дисплеєм, з допомогою серії камер і технологій розпізнавання руху виявляє проїжджаючі мимо автомобілі. У залежності від габаритів реального автомобіля система замінює його зображення синтезованим зображенням моделі i3 або i8. Крім цього система підраховує і відображає в режимі реального часу кількість грошей, які заощадили б водії автомобілів, якщо б вони пересувалися на електричному або гібридному автомобілі. Так само на "вікні" відображається інформація щодо зменшення кількості вуглекислого газу, викинутого автомобілями в навколишнє середовище.
Майбутня модель BMW i8 має спортивні "хижі" обриси, властиві майже всім автомобілів німецького виробника. Гібридна схема, що складається з потужного електродвигуна і двигуна внутрішнього згоряння, що дозволяє домогтися витрати палива порядку 2.7 літра на 100 кілометрів (87 миль на галон). Час розгону BMW i8 від 0 до швидкості в 100 км/год складає всього 5 секунд. Купе BMW i3 стане першим повністю електричним автомобілем, серійно випускаються компанією BMW. На одному заряді акумуляторних батарей цей автомобіль зможе пройти відстань 160-170 кілометрів. Крім основного набору акумуляторних батарей на автомобіль BMW i3 можна буде встановити додатковий набір, істотно збільшує дальність пересування.
В екологічну та енергозберігаючу політику компанії BMW дуже добре вписується в те, що 25 відсотків усіх пластикових виробів, використаних у внутрішній і зовнішній обробці автомобіля, виготовлені з вторинної переробленого пластику. Крім цього, в 2013 році весь завод компанії В Лейпцигу буде приведений в дію енергією, отриманою з екологічно чистих джерел відновлюваної енергії.