Menu

Машини-монстри: Контейнеровоз CMA CGM Marco Polo - найбільший транспорт, створений коли-небудь людьми

Машины-монстры: Контейнеровоз CMA CGM Marco Polo - самый большой транспорт, созданный когда-либо людьми


Навряд чи хто-небудь зможе випробувати труднощі з пошуком величезного контейнеровоза Marco Polo на просторах світового океану, адже його досить чітко можна розрізнити і дізнатися навіть на супутниковому знімку. Якщо вибудувати в ланцюжок п'ять пасажирських авіалайнерів Airbus a380s, то їх довжина все одно буде менше довжини найбільшого в світі на даний момент часу транспортного судна, а маса п'яти авіалайнерів буде лише незначною частиною маси контейнеровоза Marco Polo.

Судно CMA CGM Marco Polo є найбільшим контейнеровозом, здатним перевозити одночасно вантаж у 16020 стандартних морських контейнерах. Це майже в півтора рази більше, ніж може перевозити попередній володар рекорду, судно-контейнеровоз Emma Maersk. Судно Marco Polo, вагою 85361 тонн і водотоннажністю 175343 тонн, має довжину 396 метрів, ширину 53.6 метра і висоту 29,9 метра, що робить його найбільшою конструкцією, виготовленою людиною і здатна пересуватися по поверхні нашої планети.

Контейнеровоз Marco Polo більше, ніж судно Queen Mary 2, авіаносець Charles de Gaulle і американський авіаносець класу Німіц. Навіть якщо поставити зверху будівлі Empire State building Ейфелеву вежу, їх сумарна довжина буде все одно менше довжини контейнеровоза Marco Polo.

Машины-монстры: Контейнеровоз CMA CGM Marco Polo - самый большой транспорт, созданный когда-либо людьми


Судно Marco Polo було простроено компанією DSME (Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering) з Південної Кореї, а володіє судном в даний час французька транспортна компанія CMA CGM. Контейнеровоз вступив в експлуатацію в листопаді місяці минулого року і з тієї пори він курсує за маршрутом FAL1 (French Asia Line 1), з міжнародного судноплавним маршрутом, який починається в Шанхаї, проходить через Середземномор'я, вздовж узбережжя Західної Європи і закінчується в Гамбурзі.

Незважаючи на величезні розміри судна Marco Polo його конструкція корпусу була розрахована з точки зору максимальної ефективності плавання. Дно корпусу судна має спеціально розраховані криві поверхні, використання яких допомагає значно зменшити опір води. У рух судно призводить єдиний двигун Wartsila-Sulzer, потужністю 108920 кінських сил, керований електронними системами, які в деяких випадках дозволяють зменшити витрати дизельного палива і нафти на 3 і 25 відсотків відповідно. Додатково до цього, системи Exhaust Gas Bypass дозволяють заощадити ще 1.5 відсотка палива при виконанні маневрів під час входу і виходу судна з порту.

Слід зауважити, що за суднами типу Marco Polo варто майбутнє міжнародних вантажних перевезень. Адже транспортування морем буде самим надійним і недорогим засобом доставки вантажів аж до того моменту, коли почнуть діяти перші вантажні телепорти. На жаль, контейнеровозу Marco Polo вже не довго залишилося тримати пальму першості, в даний час вже йде будівництво ще двох суден на 16000 контейнерів для компанії CMA CGM, а данська компанія Maersk планує до 2015 року ввести в експлуатацію ще більше судно, здатне перевозити 18 тисяч контейнерів.

Машини-монстри - все про виняткових машинах, механізмах і пристроях в світі, від величезних засобів знищення собі подібних до крихітних точних пристроїв, механізмів і всього того, що знаходиться в проміжку між ними.



|