Японія будує новий потяг-кулю на магнітній подушці, який почне рух в 2027 році
Надшвидкісні пасажирські поїзди - це один з найбільш популярних в Японії видів громадського транспорту для людей, які щодня змушені їздити на роботу в інший район цієї країни. Ці надшвидкісні потяги ще називають "кулями" з-за їх швидкості, дуже великій швидкості. Однак, тієї швидкості, яку можуть розвивати поїзда, нехай і рухаються зі швидкісного залізничного полотна, деякі вважають явно недостатньою, тому уряд Японії збирається в 2027 році запустити нову залізничну лінію між Токіо і Нагоя, за якою будуть ходити надсучасні потяги на магнітній подушці. І нещодавно перший вагон цього маглев-поїзда почав перші пробіги на спеціальному випробувальному ділянці японській Центральній залізниці.
Перший вагон нового маглев-поїзди, по суті його локомотив, що має довжину 28 метрів. Його ширина становить 2.9 метра, висота - 3.1 метра, а в його пасажирському салоні розміщуються 24 пасажири. Інші вагони потягу-кулі, які з'являться трохи пізніше, вміщатимуть по 68 пасажирів. І якщо ви поїдете в Японію після 2027 року, то ви сміливо можете залишати свій Феррарі будинку, новий поїзд повезе вас швидше, набагато швидше, адже його максимальна швидкість складе більше 500 кілометрів на годину.
В даний момент часу японські компанії Nippon Sharyo і Mitsubishi Heavy Industries побудували в цілому п'ять вагонів нового маглев-поїзда. Ці вагони навряд чи коли-небудь будуть возити пасажирів, вони служать для проведення випробувань, відпрацювання використаних технологій та налагодження програмного забезпечення численних мікропроцесорних систем управління. На початку наступного року перші етапи випробувальної програми нового поїзда будуть завершені і почнеться черговий етап, який потребує значного подовження випробувальної смуги залізничного полотна.