Menu

Проект автономних автопоїздів SaRTrE підійшов до успішного завершення.

Проект автономных автопоездов SaRTrE подошел к успешному завершению.


Проект SaRTrE (Safe Road Trains for the Environment), який почав проходити дорожні випробування раніше в цьому році, впритул підійшов до завершального етапу. Згідно з результатами проведених випробувань, технологія автомобілів-роботів, наступних за провідним автомобілем в автоматичному режимі, досить "дозріла" для початку її практичного впровадження та застосування в найближчому майбутньому. Учасники програми SaRTrE прийшли до висновку, що система, навіть в її нинішньому вигляді, може успішно працювати на існуючих автомобільних дорогах, а її обладнання без проблем може встановлюватися на більшість сучасних автомобілів.

Система SaRTrE - це щось середнє між звичайними автомобілями та автомобілями-роботами, здатними пересуватися абсолютно самостійно, без участі людини-водія. Основу системи складає провідне транспортний засіб, вантажний автомобіль або автобус, оснащений відповідним обладнанням і ведений професійним водієм. За провідним автомобілем вибудовується ланцюжок з інших автомобілів, які рухаються повністю в автоматичному режимі і в точності повторюють всі маневри ведучого автомобіля. При цьому, між автомобілями автопоїзда завжди підтримується безпечна для поточної швидкості руху дистанція.

Проект автономных автопоездов SaRTrE подошел к успешному завершению.


Під час останніх, так би мовити, польових випробувань, до складу автопоїзда входив провідний вантажний автомобіль, за яким в автоматичному режимі слідував ще одна вантажівка і три легкових автомобіля, Volvo S60, V60 і XC60. Середня швидкість руху автопоїзда трималася на рівні 90 км/год., а дистанція між автомобілями не перевищувала чотирьох метрів.

"Основний принцип нашої системи - те, що усі транспортні засоби автопоїзда повністю повторюють рух ведучого транспортного засобу" - розповідає Ерік Коелинг (Erik Coelingh), менеджер компанії Volvo Car Corporation. - "Для того, щоб реалізувати це, ми використовували камери, радари, лазери і інші технології, що застосовуються в існуючих системах забезпечення безпеки руху, таких як as Adaptive Cruise Control, City Safety, Lane Keeping Aid, Blind Sport Information System і Park Assist Pilot".

Проект автономных автопоездов SaRTrE подошел к успешному завершению.


Представники компанії Volvo повідомляють, що в їх розпорядженні, протягом кількох наступних років може бути система SaRTrE, готова до промислового розгортання. Але основні проблеми полягають зараз в законодавстві, яке ще не допускає експлуатації автомобілів-роботів на європейських дорогах. Учасники програми SaRTrE сподіваються, що уряди європейських країн найближчим часом розглянуть і приймуть відповідні поправки до законів, які дозволять автоматизованим автомобілів безперешкодно пересуватися по дорогах, як це вже дозволено в деяких штатах США.

У проекті SaRTrE, частково фінансованого Європейською Комісією, беруть участь сім організацій - Ricardo UK Ltd, Applus Idiada, Robotiker, Institut fur Kraftfahrzeuge Aachen (IKA), SP Technical Research Institute, Volvo Technology і Volvo Car Corporation. Єдиним автовиробником серед учасників є компанія Volvo, автомобілі якої почнуть оснащуватися обладнанням системи SaRTrE в першу чергу.



|