В Європі починається тестування системи автономних автопоїздів SaRTrE.
Незабаром європейські автомобілісти не будуть дивуватися, побачивши, що водій іншого автомобіля не приділяє уваги дорозі, а займається абсолютно сторонніми справами. Це стане можливим завдяки тому, що проект Європейського союзу під назвою Safe Road Trains for the Environment (SaRTrE), що передбачає пов'язувати всі автомобілі, що рухаються в одному напрямку, автономні автопоїзда, з розряду ідеї переміщається в розряд реалізації.
Як вже розповідалося раніше на сторінках нашого сайту, реалізація проекту SaRTrE була розпочата ще в минулому році. Ключовим моментом проекту є основний транспортний засіб, найімовірніше спеціалізований автобус, керований професійним водієм. Водії інших автомобілів, які збираються приєднатися до автопотягу, наздоганяють його і включають систему управління, яка пов'язується з системою автопоїзда і після підключення бере керування автомобілем на себе. Після цього водій автомобіля може займатися будь-якими справами. При досягненні пункту призначення будь-який автомобіль може повернутися в режим ручного управління і вийти зі складу автопоїзда.
Після року, витраченого на розробку системи та комп'ютерного моделювання, система SaRTrE почне перші випробування в реальному світі, поки, правда, тільки з одним "веденим" автомобілем. Початок випробувань намічено на найближчий час, на кінець 2010 року. Подальша розробка і випробування системи SaRTrE продовжаться до 2012 року, довжина автопоїзда до цього часу досягне розрахункового значення в п'ять "ведених" автомобілів.