Menu

Розпочато наймасштабніші випробування системи безпеки руху на основі технології прямого зв'язку між автомобілями.

Начаты самые масштабные испытания системы безопасности движения на основе технологии прямой связи между автомобилями.



Минулого тижня почався процес поступового впровадження і випробувань, які будуть проводитися протягом року, технології "розумних автомобілів" Safety Pilot Model Deployment, розробленої в Науково-дослідному інституті транспорту Мічиганського університету. Зрештою, у випробуваннях візьмуть участь близько 3000 одиниць транспортних засобів, на які будуть встановлені пристрої бездротового зв'язку Wi-Fi. Завдяки цьому легкові автомобілі, вантажні та пасажирські автобуси зможуть "розмовляти" один з одним і з об'єктами дорожньої інфраструктури, розташованими на перехрестях та інших ключових місцях.

Технології бездротового зв'язку забезпечать передачу даних про самому транспортному засобі, його положенні, напрямку руху і швидкості. Спочатку інфраструктура буде розгорнута на дорогах і магістралях, протяжністю 100 кілометрів на північному сході міста Анн-Арбор, штат Мічиган.

Начаты самые масштабные испытания системы безопасности движения на основе технологии прямой связи между автомобилями.



Водії транспортних засобів, які будуть задіяні у випробуваннях, будуть отримувати автоматичні сповіщення в потенційно небезпечних ситуаціях, таких як коли водії сусідніх автомобілів несподівано прискорюватися, гальмувати або змінювати напрям руху. Оповіщення будуть проводитися в звуковому і візуальному режимі з допомогою додаткового обладнання.

Зібрані дані будуть архівуватися і можуть бути використані пізніше для виявлення порушників правил дорожнього руху та визначення винних у дорожньо-транспортних пригодах.

Протоколи зв'язку, інфраструктура системи і програмне забезпечення після випробувань і остаточного доопрацювання стануть доступними всім провідним компаніям-автовиробникам, які зможуть встановлювати відповідне обладнання в автомобілі власного виробництва. Тестовий період системи триватиме рік часу, потім протягом 30 місяців система буде працювати в повному варіанті. Потім буде проведено аналіз зібраних даних, в тому числі і статистичних, і тільки після цього на урядовому рівні буде розглянуто варіант доцільності подальшого розгортання системи.



|