Menu

В Швейцарії з'явиться перший електрифіковане шосе, довжиною 100 км., для екологічно чистих вантажних перевезень.

В Швейцарии появится первое электрифицированное шоссе, длиной 100 км., для экологически чистых грузовых перевозок.



Більшість скандинавських країн, Швеція, Норвегія і Фінляндія, вже мають у своїх активах реалізовані проекти електрифікованих "зелених" доріг, які виконуються відповідно до планів цих країн повністю позбутися від застосування викопних видів палива до 2030 року. Тепер в цю гру вступає Швейцарія зі своїм проектом будівництва електрифікованої залізниці для вантажних перевезень, протяжністю 100 кілометрів.

Дослідження, проведені деякими швейцарськими установами, показали, що вантажний автомобільний транспорт, який використовує звичайні види палива, є джерелом близько 80 відсотків викидів вуглецю в атмосферу. Так само інші дослідження дозволили визначити, що використання технологій акумуляторних батарей абсолютно неприйнятно з технічної, так і з економічної точки зору для вантажних автоперевезень. Вантажний транспорт сам по собі має чималу вагу, тому левова частка енергії з дорогих акумуляторів буде витрачатися даремно. Беручи до уваги всі зібрані дані, швейцарські власті прийняли рішення про будівництво спеціальної електрифікованої магістралі.

Слід зазначити, що електрифікація залізниць тільки з першого погляду здається нескладним завданням, насправді це зовсім не так. Дорожнє покриття повинне бути гладким, а сама дорога може підніматися, опускатися і повертати дуже і дуже плавно. Це необхідно для того, що б забезпечити постійний надійний контакт струмознімачів електричних транспортних засобів з токоподводящими лініями.

Для вирішення вищезгаданої задачі є безліч рішень. Першим таким рішенням, яке буде використано в Швейцарії, стане використання інтелектуальних струмознімачів, що встановлюються на даху транспортних засобів. Ці струмознімачі будуть в змозі самостійно визначити наявність або відсутність струмопідвідних ліній, приєднуватися чи від'єднуватися від них, і досить точно слідувати по цих лініях під час руху транспорту.

На жаль, такі технології можна буде застосувати для руху легкових електромобілів, адже відстань від даху такого автомобіля до струмопідвідних ліній досить велика. Але у швейцарських інженерів є рішення і в цьому випадку, легкові автомобілі можуть бути завантажені на спеціальні транспортні платформи, які будуть буксируватися електричними тягачами.

Загальна вартість реалізації проекту електрифікованої залізниці оцінюється в 367 мільйонів доларів. Швейцарське уряд зараз розглядає всі аспекти майбутнього проекту, а остаточне рішення щодо його реалізації буде винесено в першій половині червня місяця цього року.

|