Покриття "броня скорпіона" дозволяє захистити машини від піщаної ерозії.
Цивільні і військові машини, які експлуатуються в пустелі, як правило, служать не надто довго. Найдрібніші частки бруду і піску завжди знаходять шлях до рухомих, частин, що труться частинами механізмів з-за чого турбіни, двигуни, елементи трансмісії та інші вузли техніки швидко зношуються і приходять в непридатність. Що б уникнути дорогих наслідків піщаної ерозії вчені почали вивчати особливості будови істот, що постійно живуть у пустелі. І найрезультативнішим вивченням виявилося вивчення жовтого товстохвостого скорпіона.
Організм скорпіонів захищений від згубного впливу навколишнього середовища "гофрованої" оболонкою, поверхня якої не так проста, як здається з першого погляду. Для мінімізації впливу частинок піску і пилу, спеціальні структури на поверхні "броні" скорпіона змінюють потоки повітря таким чином, що знаходиться в повітрі пісок майже не стикається з поверхнею.
Дослідники ретельно вивчили зразки поверхні покриття скорпіона. Отримані форми були введені в комп'ютерну модель, яка розраховувала динаміку руху потоків повітря. А виготовлені пізніше зразки штучного покриття були піддані випробувань в аеродинамічній трубі для перевірки реалізованих дослідниками ідей. За завершальному етапі цих досліджень, результати яких опубліковані в матеріалознавчому журналі "Langmuir", був відібраний зразок покриття, що забезпечує максимально можливий захист від піщаної ерозії.
Найбільшу захисну ефективність продемонстрував зразок покриття з невеликими заглибленнями, нахиленими під кутом 30 градусів до напрямку руху потоку повітря. Машини, поверхня яких захищена такий "гравіюванням" будуть служити значно довше машин з гладкою поверхнею, які впадуть значно раніше під м'яким і неквапливим "жалом" пустельного повітря, насиченого пилом і піском.