Машини-монстри: Автомобільний двигун, що працює на рідкому повітрі.
В даний час до двигунів з "нульовим викидом" можна віднести тільки електричні силові автомобільні установки на акумуляторних батареях або на водневих паливних елементах. Але на цьому полі не так давно з'явився ще один "гравець", двигун, що використовує в якості палива рідкий повітря. Розробка цієї інноваційної технології належить молодій компанії Dearman Engine Company (DEC), яка в даний час співпрацює з технічним консультаційним агентством Ricardo у справі можливої комерціалізації даної технології.
Рідке повітря, що знаходиться при температурі -160 градусів Цельсія, впорскується, подібно до звичайного палива, в камеру двигуна, яка постійно нагрівається з допомогою рідини-теплоностителя, наприклад, спеціального антифризу. Випаровуючись, це повітря створює високий тиск і штовхає поршень двигуна точно так, як це робить яке згоряє паливо. От тільки через випускний клапан в даному випадку не виходить нічого, крім чистого, але дуже холодного повітря.
Зовні "жидковоздушный" двигун дуже нагадує звичайний двигун внутрішнього згоряння, тільки в даному випадку повністю відсутня система запалювання свічки. Проведені випробування дослідного зразка такого двигуна показали його ефективність, двоциліндровий агрегат зміг розігнати автомобіль до швидкості більше 50 км/год, що суттєво вище, ніж інші більш ранні проекти подібних двигунів.
Безсумнівним зручністю для споживачів, які будуть робити вибір між двигуном на рідкому повітрі та іншими двигунами з нульовим викидом, є відносно швидкий процес заправки такого автомобіля, який за часом порівнянний з заправкою автомобіля бензином або газом LPG. З економічної точки зору для виробництва рідкого повітря не потрібно ніякого сировини крім самого повітря і енергії, тому його можна проводити в будь-якому місці і в будь-яких кількостях. Рідкий повітря є відносно безпечним видом палива, він зберігається при низькому тиску в термоізольованому резервуарі, він абсолютно безпечний з протипожежної точки зору.
Система в даний момент перевіряється на "життєздатність" в реальному світі. Але якщо це буде доведено, то навряд чи варто розглядати рідкий повітря як серйозну альтернативу сучасним видам палива, швидше за все такі двигуни все-таки зможуть знайти застосування в деяких специфічних галузях промисловості і виробництва, де неприпустимо поява вихлопних газів з високою температурою і існують підвищені вимоги до складу і чистоти повітря навколишнього середовища.
Машини-монстри - все про виняткових машинах, механізмах і пристроях в світі, від величезних засобів знищення собі подібних до крихітних точних пристроїв, механізмів і всього того, що знаходиться в проміжку між ними.