Menu

Проект Windows of Opportunity компанії General Motors - вікна автомобіля перетворюються в інтерактивні дисплеї.

Проект Windows of Opportunity компании General Motors - окна автомобиля превращаются в интерактивные дисплеи.


Можна посперечатися, що майже всім дорослим людям доводилося їздити зі своїми дітьми на далекі відстані в автомобілі. Як правило, протягом першого часу діти ведуть себе спокійно, потім починають нудьгувати, вичерпавши всі мізерні можливості розваг, і починають задавати питання "ну коли ж ми нарешті приїдемо?" незліченну кількість разів до того моменту, поки Ви дійсно не досягнете пункту призначення. Провідні світові автовиробники добре знайомі з цією проблемою і намагаються її вирішити різними способами. У цьому ключі і компанія General Motors пропонує своє рішення, систему Windows of Opportunity, порівняно з якою всі переносні відеоігри і DVD-плеєри виглядають повним анахронізмом.

Проект Windows of Opportunity компании General Motors - окна автомобиля превращаются в интерактивные дисплеи.


Проект Windows of Opportunity (WOO) полягає в "перетворенні" вікон транспортного засобу прозорі інтерактивні екрани. Це виглядає подібно до тієї технології, яка була продемонстрована у футуристичному автомобілі Тома Круза, головного героя останнього фільму з циклу "Місія нездійсненна". Тільки замість навігації та підказок водієві, компанія GM пропонує розмістити на вікнах-дисплеях різні дані, фільми, ігри та інші розваги.

Природно, що розважальні функції будуть мати більше значення для пасажирів, а водій отримує в своє розпорядження суперсучасний навігаційний дисплей, який позбавляє його від необхідності відривати погляд від дороги і дивитися на невеликий екран автомобільного навігатора.

Проект Windows of Opportunity компании General Motors - окна автомобиля превращаются в интерактивные дисплеи.


Компанія GM поки ще не розроблено апаратні засоби системи WOO. Але вони вже встигли звернутися до студентам-старшокурсникам Ізраїльської академії мистецтв і дизайну (Bezalel Academy of Art and Design), які запропонували ряд ідей додатків, які можуть бути використані в середовищі WOO. Про чотирьох найбільш цікавих ідей ми розповімо трохи нижче.

"Otto" - це мініатюрна анімована фігурка привиди або супергероя, яка буде "летіти" поруч з автомобілем, огинаючи всі об'єкти навколишнього середовища, виконуючи різні акробатичні трюки і розважаючи дитини ще декількома способами. Ідея, що лягла в основу програми "Foofu", відома всім людям. Кожному з нас доводилося дути на скло, а потім малювати на ньому, використовуючи сконденсировавшуюся там вологу або осілу паморозь.

Проект Windows of Opportunity компании General Motors - окна автомобиля превращаются в интерактивные дисплеи.


Додаток "Spindow" дозволить пасажиру розглядати на своєму вікні зображення того, що бачить в іншому вікні пасажир іншого автомобіля. І це все в режимі реального часу. Дуже ймовірно, що з допомогою такого додатка можна буде бачити і те, що робить пасажир іншого автомобіля на своєму вікні. Такий, свого роду, віддалений доступ до чужого вікна. Але основним розважально-інформаційним додатком, орієнтованим на старших людей, є додаток "Pond". З його допомогою люди можуть отримати онлайн-доступ до музики, відео, посилати, приймати миттєві повідомлення та електронну пошту. Це щось на зразок сервісу Facebook для людей, чиї автомобілі рухаються в одному напрямку по одному шляху.

Проект Windows of Opportunity компании General Motors - окна автомобиля превращаются в интерактивные дисплеи.


І насамкінець, невелика ложка дьогтю. Поки компанія GM не має жодних планів щодо практичної реалізації системи WOO і встановлення її на сучасних автомобілях. Це мотивується тим, що зараз такі технології будуть коштувати ще шалено дорого, але вже через 10-15 років технології та системи, подібні системі WOO, будуть самої звичайною стандартною функцією автомобілів того часу.



|