Menu

Протиугінний автомобільне крісло саме пізнає водія з допомогою 360 датчиків.

Противоугонное автомобильное кресло само опознает водителя с помощью 360 датчиков.


Сучасні технології крокують вперед семимильними кроками. На жаль, цього не можна сказати про розвиток автомобільних охоронних систем, які будуються за тим же принципами, що і 10 років тому. Досить кваліфікований викрадач може проникнути, завести і викрасти автомобіль, якби він обладнаний навіть самої сучасною сигналізацією і протиугінною системою. У світлі глобальної комп'ютеризації сучасних автомобілів можна використовувати й інші, більш сучасні методи запобігання транспортних засобів від викрадення. Група японських дослідників пропонує використовувати для цього біометричну інформацію, а джерелом цієї інформації, на їхню думку, може стати, як би це так м'яко сказати, задня частина людського тіла -)).

Якщо розповідати безумовно, японці розробили протиугінний автомобільне крісло, яке з високим відсотком вірогідності може сама пізнати людину, сів у нього. На поверхні такого крісла розміщені 360 датчиків тиску, які знімають дані про вагу людини й про розподіл ваги по площі крісла, створюючи тривимірне представлення цих даних. Як стверджують японці, такий набір даних унікальний для кожної людини, подібно відбитками пальців.

Противоугонное автомобильное кресло само опознает водителя с помощью 360 датчиков.


Інформація з кожного датчика поступає в комп'ютер автомобіля, який узагальнює всі дані і визначає ключові точки, характерні для кожної конкретної людини, і пізнає водія. Випробування системи, проведені в лабораторії Токійського інституту сучасних промислових технологій (Tokyo's Advanced Institute of Industrial Technology), показали, що крісло дає ймовірність правильної ідентифікації людини в 98 відсотків.

Але використання таких систем може зіткнутися з низкою проблем. Після рясного застілля "цифровий підпис" задній частині вашого тіла може значно перевищувати її нормальне значення -)). Але японці - народ завзятий і вони стверджують, що всі проблеми можуть бути успішно вирішені. У будь-якому випадку їх кінцевою метою є впровадження даної технології в автомобілі протягом наступних двох-трьох років.

|