Menu

Honda представляє новий гібрид з чотирма двигунами та інноваційною системою розподілу потужності "Electric-powered SH-AWD".

Honda представляет новый гибрид с четырьмя двигателями и инновационной системой распределения мощности "Electric-powered SH-AWD".


У майстернях компанії Honda Motor Co Ltd створений прототип гібридного електричного автомобіля (hybrid electric vehicle, HEV), у якого є цілих чотири двигуна, один бензиновий, один електричний для переднього моста і два електричних двигуна, роздільно приводять у дію обидва задніх колеса автомобіля. Така хитра конструкція, на думку фахівців компанії Honda, дозволить реалізувати в автомобілі ефективність і динамічні характеристики двигуна V-8, а витрата палива при цьому буде еквівалентний витраті невеликого чотирициліндрового двигуна. В якості бази для створення прототипу гібрида був використаний американський варіант автомобіля Honda Accord.

Дата початку випуску нових автомобілів HEV ще не визначена остаточно. А прототип HEV був продемонстрований на заході 2011 Honda Meeting, яке відбулося 5 грудня 2011 року.

Силова частина трансмісії, встановлена в передній частині автомобіля з'єднує бензиновий двигун і електродвигун за допомогою коробки передач з подвійним зчепленням DCT (dual clutch transmission), що має сім швидкостей. Два електродвигуна однакової потужності, встановлені в задній частині, розташовані майже по осі кузова автомобіля і з'єднані з правим і лівим задніми колесами.

Коли автомобіль рухається на малій швидкості, його рухають вперед два задніх електродвигуна. Коли для руху потрібна велика потужність, то підключається ще і передній електродвигун. Якщо цього стає недостатньо, то до силової системи підключається і бензиновий двигун.

Honda представляет новый гибрид с четырьмя двигателями и инновационной системой распределения мощности "Electric-powered SH-AWD".


Але "родзинкою" конструкції нового гібридного автомобіля є інтелектуальна система розподілу потужності двигунів між колесами "Electric-powered SH-AWD". Ця нова система створена на базі системи "SH-AWD", яка була розроблена компанією Honda в 2004 році і зарекомендувала себе з кращого боку. Вона дозволяє, в залежності від умов руху, змінювати кількість потужності, що подається до кожного колеса. На наведеному малюнку-прикладі демонструється робота системи "Electric-powered SH-AWD" при повороті автомобіля направо. Передні і заднє ліве колесо рухаються рівномірно вперед, а електродвигун заднього правого колеса починає трохи пригальмовувати. Така комбінація дозволяє автомобілю легше виконати маневр повороту, а рекуперируемая заднім правим двигуном енергія передається заднього правого двигуна або заряджає акумуляторну батарею.

Прототип HEV оснащений 3.5-літровим бензиновим двигуном V-6. Потужність переднього електродвигуна становить 30 КВт, а кожен з двох задніх електродвигунів має потужність 20 КВт. В автомобілі використані осередку літій-іонних акумуляторних батарей, вироблені компанією Blue Energy Co Ltd, а значення ємності всієї батареї в цілому залишається ще комерційною таємницею компанії.

|