Бензинові паливні елементи дозволять істотно підняти ефективність автомобілів.
В даний час на ринку досить багато гібридних автомобілів, в яких використовуються акумуляторні батареї і електрогенератор, що приводиться в дію звичайним бензиновим двигуном внутрішнього згоряння. Цей електрогенератор використовується для зарядки акумуляторних батарей під час руху автомобіля. Коли такий автомобіль рухається виключно на електриці, він є надзвичайно економічним транспортним засобом, але варто запуститися бензиновому двигуну, як ефективність такого автомобіля наближається до ефективності середньостатистичного автомобіля. І прорив, здійснений дослідниками з університету Меріленд в області бензинових паливних елементів, може змінити все це в недалекому майбутньому.
Інноваційне нововведення являє собою малогабаритний бензиновий паливний елемент, у вигляді квадрата з довжиною сторони в 10 сантиметрів. Незважаючи на такі порівняно малі габарити цей паливний елемент може виробити потужність, порівнянну з потужністю електричного генератора, що приводиться в дію двигуном внутрішнього згоряння. Крім цього, цей паливний елемент успішно може працювати практично на будь-якому виді палива, бензині, дизельному паливі і природному газі. Енергія, що виробляється паливним елементом, що використовується для руху автомобіля і для зарядки його акумуляторних батарей.
Може здатися, що в тому, про що йде мова, немає нічого нового та інноваційного розвитку. Але це зовсім не так. Всі бензинові паливні елементи, розроблені в більш ранній час, є високотемпературними, їхня робоча температура знаходиться біля позначки 900 °C. Така температура вимагає особливого підходу та відповідних технічних рішень, що робить використання бензинових паливних елементів складним заняттям і в деяких випадках економічно необґрунтованим.
Новий паливний елемент, розроблений вченими з Меріленда, починає ефективно працювати при температурі 650°C, а в недалекому майбутньому ці ж вчені планую знизити його температуру до позначки 350°C. А з такою температурою вже можна буде всерйоз задуматися про практичне застосування таких паливних елементів в нових електричних автомобілях, які зможуть рухатися на набагато більші відстані, витрачаючи значно менша кількість палива, ніж існуючі гібридні автомобілі.