Menu

Основні світові автовиробники погодилися використовувати універсальну зарядну систему для електромобілів.

Основные мировые автомобилестроители согласились использовать универсальную зарядную систему для электромобилей.


У світі з'являється все більше і більше електричних автомобілів, а в найближчому майбутньому очікується цілий бум в цьому напрямку. Але ситуація із зарядними пристроями електромобілів дуже нагадує ситуацію із зарядними пристроями мобільних телефонів. Кожен виробник електромобілів встановлює на нього власне зарядний пристрій, такий, який він для себе вважає найбільш відповідним. І, природно у майбутніх власників електромобілів виникає резонне питання, для того, що б зарядити акумулятори свого автомобіля Mazda Thundersnake 2017 року буде необхідно їхати на спеціалізовану зарядну станцію Mazda або це можна буде зробити на будь прилеглої станції? Ці побоювання можна вже залишити позаду, вже сім провідних автомобілебудівних компаній погодились використовувати єдину універсальну систему зарядки, яка має незабаром стати стандартом де-факто.

У прес-релізі, опублікованому компанією Ford, зазначено, що компанії Audi, BWM, Daimler-Chrysler, GM, Porsche і Volkswagen досягли угоди про впровадження поки на території всієї Північної Америки єдиної зарядної системи для електромобілів і гібридних автомобілів. Серцем цієї системи і стандарту стане універсальний роз'єм, яким до автомобіля будуть підключатися як малі домашні зарядні пристрої, так і великі зарядні станції, розташовані на дорогах та автошляхах.

Крім цього, нова зарядна система буде підтримувати технологію HomePlug Green PHY, з допомогою якої акумулятори електромобіля будуть підключатися до "розумної" енергетичної мережі Powerline. Це дозволить заряджати акумулятори в моменти мінімального навантаження на електричні мережі і використовувати енергію акумуляторів в моменти пікових навантажень.

Нове рішення буде сумісний з усіма промисловими стандартами, що діють на території Європи і США, таким чином, і нинішні електромобілі, такі як Nissan Leaf, зможуть без проблем підключатися до нових зарядних станцій.

Як можна помітити, що в знову створеному союзі автомобілебудівників є брак японських і корейських учасників, з-за чого союз має яскраво виражений американо-німецький характер. Але варто припустити, що і східні автомобілебудівники, такі як Nissan, Toyota, Honda та інші не менше зацікавлені у створенні стандарту і незабаром приєднаються до цього союзу.

|