Триколісний автомобіль-прототип компанії Toyota розвинув рекордну швидкість в 129 км/ч.
Представники компанії Toyota Industries збираються подати заявку на розміщення в книзі рекордів Гіннеса нового рекорду. Цей рекорд був встановлений на початку місяця експериментальним автомобілем Ku:Rin, який розвинув швидкість 129.2 км/год, рухаючись тільки на стислому повітрі. Автомобіль Ku:Rin є ще однією спробою досліджень в області безпечних для навколишнього середовища видів транспорту. Повітряні баки одномісного триколісного автомобіля Ku:Rin були заповнені стисненим повітрям за допомогою компресора від кондиціонера, які випускає компанія Toyota.
Автомобіль Ku:Rin був розроблений і виготовлений у майстерні компанії Dream Car Workshop. Інженери компанії використовували рішення в області застосування стисненого повітря, про які вони знають не з чуток. Адже фахівці компанії приділили досить багато уваги і праці робіт над пневматичними системами, компанія Toyota випускає щорічно близько 20 мільйонів компресорів для автомобільних кондиціонерів.
Спостерігачі, які бачили цей автомобіль під час випробувань, описують його як "гладку ракету", "ракету у вигляді олівця" і як "екологічно чистий триколісний велосипед". Реалізація транспортного засобу Ku:Rin вельми цікава, але зовсім не практична, внаслідок малої відстані, яке може пройти автомобіль на одній зарядці стисненим повітрям. Автомобіль, не поповнюючи запасів стислого повітря здатний пройти всього 3.2 кілометра. Як і у випадку з електромобілями на акумуляторних батареях, автомобілі на стиснутому повітрі страждають дуже малою дальністю руху, що є серйозною перешкодою їх масового розповсюдження.
Згідно з наявною інформацією, безліч інших автомобільних компаній, крім компанії Toyota, працюють над пневматичними автомобілями. Але в усіх випадках ці дослідження знаходяться в стадії перших експериментів. Фахівці компанії Toyota, які працюють у вільний від основної роботи час у майстерні Dream Car Workshop, вважають, що ще дуже рано думати про початок виробництва таких автомобілів, занадто багато недоліків має їх конструкція та принципи руху. Але вони не збираються залишати подальші роботи в цьому напрямку. Наступним кроком буде спроба збільшення дальності поїздки автомобіля Ku:Rin на наявний запас стисненого повітря.