Menu

Сферичний двигун геніальної конструкції Huttlin Kugelmotor.

Сферический двигатель гениальной конструкции Huttlin Kugelmotor.


Незважаючи на постійне підвищення цін на паливо, автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння не збираються нікуди зникати найближчим часом. Звичайно, з'являється все більше і більше альтернативних рішень, більшість яких заснована на використанні електричних двигунів і акумуляторних батарей. Але технології виробництва акумуляторних батарей безнадійно відстають і навряд чи незабаром одержать широке поширення. Тому, найбільш оптимальним варіантом є використання гібридних технологій, комбінації компактного двигуна внутрішнього згоряння з електричним генератором. Кілька місяців тому ми розповідали про одного з можливих кандидатів на використання в якості двигуна для гібридних автомобілів - дисковому двигуні на основі ударних хвиль, а тепер розповімо ще про одного кандидата. Цим кандидатом є сферичний двигун Huttlin Kugelmotor, геніальна конструкція якого розроблялася доктором Гербертом Хюттлином (Dr. Herbert Huttlin) близько 20 років.

Доктор Герберт Хюттлин - геніальний інженер з величезним досвідом. В його 67 років він має понад 150 патентів, зареєстрованих на його ім'я, в основному в області машин і механізмів для фармацевтичної промисловості. У 1991 році він почав приділяти пильну увагу двигунів внутрішнього згоряння, а метою досліджень було підвищення ефективності цих двигунів. Після двадцяти років праць і розробки трьох варіантів прототипів двигуна, Герберт Хюттлин за участю фахівців Фрайбурзького університету створив компактну сферичну комбінацію двигуна внутрішнього згорання і електрогенератора, конструкція якого радикально відрізняється від конструкції сучасних двигунів, крім цього, сферична конструкція має значно меншу кількість рухомих і тертьових частин.

Сферический двигатель гениальной конструкции Huttlin Kugelmotor.


Основою двигуна є дві вигнуті двухпоршневые головки, розгойдуються на одній осі. Коли два поршня різних головок зведені разом, то два інших поршня розведені на максимальну відстань. Двигун працює як звичайний чотиритактний двигун, розгойдуючи обидві головки. Але самим цікавим, можна сказати геніальним, рішенням є спосіб перетворення коливально-поступального руху в обертальний. На вершині кожного з чотирьох поршнів знаходиться великий титановий куля, що виконує роль шарикопідшипника. Цей куля рухається по каналу складної форми. В одній площині канал має форму кола, а в іншій - синусоїдальну форму. Розгойдування головок змушує кулі рухатися по каналу, здійснюючи обертальний рух, "плаваючи" по каналу. Звичайно, описати принцип дії цього двигуна словами досить складно, тому краще все побачити, переглянувши відеоролик, наведений внизу.

Канал для руху куль-підшипників виточений у сферичному алюмінієвому корпусі. На іншій стороні цього корпусу розташований ряд постійних магнітів, орієнтованих вздовж осі обертання. Кільце нерухомих електромагнітних котушок, розташована поверх рухомої конструкції, взаємодіючи з рухомим магнітним полем, що виробляє електроенергію.

Сферический двигатель гениальной конструкции Huttlin Kugelmotor.


Досвідчений зразок сферичного двигуна Huttlin Kugelmotor, об'ємом 1.18 літра буде готовий до випробувань протягом кількох наступних місяців. Його потужність при такому обсязі буде складати 100 кінських сил, при частоті обертання 3000 оборотів в хвилину. Крутний момент на цих оборотах буде дорівнює 290 нм. Доктор Хюттлин очікує, що ефективність сферичного двигуна може бути збільшена ще на 40 відсотків завдяки використанню спеціальних матеріалів, що зменшують тертя, та оптимізації режимів горіння палива. Дослідний зразок двигуна важить 62 кг і складається з 62 деталей, в той час як звичайні двигуни складаються, принаймні, з 240 деталей.

В даний час доктор Хюттлин організував компанію Innomot AG, яка займеться патентуванням та ліцензуванням нового двигуна.



|