Menu

У Китаї планується створення мережі з 750 автоматизованих станцій спільного використання електричних автомобілів

В Китае планируется создание сети из 750 автоматизированных станций совместного использования электрических автомобилей


На сторінках нашого сайту ми вже розповідали про проблеми зі смогом, які відчувають всі без винятку великі міста Китаю, в деяких, особливо критичних випадках, китайська влада навіть були змушені припинити роботу в прилеглих до цих міст промислових зонах. Причиною більшої частини забруднення повітря є теплові електростанції, що працюють на вугіллі, але і вихлоп автомобільного транспорту вносить у це справа дуже чутливу частину. Китайський уряд змушений інвестувати мільйони доларів, заохочуючи перехід автомобільного транспорту з бензиновою на електричну тягу, але прогрес у цьому напрямку в Китаї, як і в багатьох інших куточках земної кулі, просувається вкрай повільно. І одним з кроків, зроблених на шляху електрифікації автотранспорту, є спільний проект двох китайських компаній, Kandi Technologies Group і Geely Automotive, які взялися за реалізацію проекту Kandi Machine, в рамках якого у великих містах вже почалося будівництво роботизованих станцій спільного використання електричних автомобілів.

В Китае планируется создание сети из 750 автоматизированных станций совместного использования электрических автомобилей


В основу проекту Kandi Machine лягла ідея програми спільного використання велосипедів та скутерів, успішно реалізована в Ханчжоу. Людина, що потребує автомобілі, приходить до найближчої станції Kandi Machine, яка являє собою високу багатоповерховий будинок, повністю вкрите прозорим скляним фасадом. За допомогою простого інтерфейсу людина повідомляє про потреби взяти на час автомобіль. При натисканні кнопки нутрощі будівлі буквально "оживають", приводиться в дію вилкообразный захоплення-ліфт, який "вистачає" один з крихітних автомобілів, які зберігаються як речі на стелажах. Це захоплення-ліфт переміщує автомобіль у зону посадки та звільняє його для використання людьми.

Ці компактні автомобілі є повністю електричними, вони мають змінні акумуляторні батареї, патент на конструкцію яких належить компанії Kandi Technologies Group. Кожен автомобіль здатний переміститися на одному заряді акумуляторних батарей на відстань до 120 кілометрів, пересуваючись зі швидкістю 80 кілометрів на годину.

В Китае планируется создание сети из 750 автоматизированных станций совместного использования электрических автомобилей


Оренда автомобіля обійдеться приблизно в 20 доларів на годину. Використовуючи такий вид транспорту, люди зможуть переміщатися по справах, переміщатися в комфортних умовах при поганій погоді, причому вартість прокату виходить істотно нижче, ніж сумарні витрати при їзді на власному транспорті. Після того, як необхідність в автомобілі зникає, автомобіль повертається на найближчу станцію, де на нього ставляться попередньо заряджені батареї, а зняті акумуляторні батареї відправляються на дозарядку. Таким чином автомобіль готовий до поїздки з новим водієм вже через деякий нетривалий час.

У кінцевому рахунку компанія Kandi планує створити цілу мережу станцій спільного використання автомобілів. Ця мережа охопить всі найбільші міста Китаю і налічуватиме близько 750 станцій. В даний час в рамках програми Kandi Machine вже введено в експлуатацію дві станції і ведеться будівництво ще 18 таких станцій. Наявність такої мережі допоможе зняти ряд обмежень, які гальмують просування екологічно чистого транспорту, адже обмежена дальність поїздки, висока вартість і відсутність супутньої інфраструктури є причинами, через які люди поки не поспішають пересідати на електричні автомобілі.



|